Mandags modus

Reklame | Annonselenker

Goood mandag mine venner💗 I dag har jeg en del møter på planen, og går derfor i vanlige klær. Jeg rusler så mye rundt i treningsklær at det nesten føles rart å gå i jeans og en blazer. hehe Joggeskoene får bli på da!

I dag gikk det plutselig opp for meg at jeg reiser denne uken, og det er fremdeles så mye igjen som må fikses før avreise. Hjelpes så fort tiden har gått. Siste uken i august har liksom vært en evighet frem i tid. Jeg reiser på torsdag kveld fra Kristiansand, og flyr videre til Kypros fredag morgen. Det er sånn det er når man ikke bor i Oslo, da må jeg reise avgårde kvelden før. Vi har nemlig nesten alltid første fly ut på treningsreisene våre. Det betyr avreise rundt klokken 07 på morgenen, med oppmøte ca kl 05.

Jeg er så spent på den turen, og gleder meg så mye andet kribler magen. En ny fin gjeng med jenter er klare for en uke med sol, bading, masse trening, sunn deilig og variert mat, masse nye bekjentskaper, sosialt, ny inspirasjon og bøttevis av motivasjon. Turene våre for 2020 lanseres i disse dager, og vår-turen i mai er allerede ute. Dere finner den HER.

 

Blazer – Nelly HER // Singlett – Nelly HER (79kr) // Bukse – Bikbok HER (Utsolgt, link til lignende) // Sko – Hoka 

Nå må jeg løpe avgårde her. Regnskapsføreren står for tur, etterfulgt av to andre møter med samarbeidspartnere. I kveld har jeg dobbel bootcamp, med to fine grupper. I kveld blir det forberede kommende blogginnlegg, jobb med appen, og forberede øktene jeg skal ha på tremningsreisen. En skikkelig mandag her med andre ord!

Har du noen hyggelige planer for dagen? Egentlig så er jeg skikkelig nysgjerrig på hva dere driver med. Jobber du? er du student? Hva jobber du med, eller hva studerer du? Del med meg i kommentarfeltet🧡🧡

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Åhhh, håper jeg får mulighet til å bli med dere på treningsreise en gang! Hadde värt midt i blinken! Jeg er godt vant med mye trening! Så flott du er i den typen klär! Blazer på deg er sååå cool! 😀 Elsker bloggen din, Maren! Du er bare helt knall på alt synes jeg! Savner ingenting her hos deg, jeg får alt jeg önsker meg! 😀 Ha en toppers dag fine, gode deg! Stor klem! <3

    2. Jeg jobber som lærer. Så forrige uke var sommerferien offisielt over og i dag var elevene på plass igjen. En utrolig hektisk dag, så tror treningen får vente til en annen dag 🙂 Men herlig å komme inn på din positive blogg og koble ut litt!

      1. Så spennende å høre hva du gjør😊😊 hvilket alderstrinn har du? Åå så koselig at du finner positivitet på bloggen, nå ble jeg skikkelig glad❤️❤️

    3. Synes alltid du stråler så fint, uansett om du går i treningstøy, finstas eller vanlige klær!
      I dag skal jeg trene etter en lang dag på jobb som saksbehandler i kommunen 🙂

    4. Så herlig med treningsreise! Jeg hadde store planer om å bli med dere, men det klaffet dessverre ikke helt med andre ferieplaner. Jeg fikk bestilt en uke på Rhodos noen uker senere i høst, på et apollo sport hotell og gleder meg vilt <3 Blir på en måte en treningsreise bare på egenhånd.

      Til daglig jobber jeg som fengselsbetjent og har en deltidsstilling på akuttpsykiatrisk avdeling. 🙂 Den buksa var forresten utrolig fin! Må se meg om etter en lignende. God tur til dere <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg