Mandag på en tirsdag

Reklame | Annonselenker

God morgen venner❤️ I dag er jeg en helt latterlig trøtt utgave av meg selv. Jeg ble sittende alt for sent oppe i går, for å ta igjen litt jobb. Det har vært nydelig med tid på sjøen denne helgen, men med min timeplan nå, hvor jeg har presset inn mer jobb enn noen gang, så straffer det seg litt i ettertid, å ta spontant fri. Ikke misforstå meg, jeg som alle andre, kan selvfølgelig ha fridager, men jeg må bare planlegge dem litt bedre, og gjøre ting fordi gi forkant. Det hadde jeg ikke gjort denne helgen, så da ble det en veldig sen kveld i går, etterfulgt av en grytidlig morgen i dag. Nå har jeg straks hode over vannet igjen, og skal ta denne tirsdagen, som føles som en mandag, med storm.

Jeg startet dagen med å kjøre 2 maskiner med tøy, pløye gjennom mailboks x 3, svare ukerapporter, og sende ut et par nye planer til spente nye kunder. Flater er vasket over, kjøleskapet er ryddet og handleliste for ukeshandel er skrevet, søppel er tømt og nå skal straks støvsugeren få sveipe over, før sengetøy skal byttes. Jeg har så mandag og uke-start følelse i dag, så da er det bare å kjøre på med alle slike uke-start ting. I dag tror jeg faktisk  trenings utgår til fordel for jobb, noen dager er det slik, og det er helt i orden. I dag er det viktigere for meg å få kontroll på kundene mine og følge opp deres trening, enn å få trent selv.

Jeg holder også på å redigere bildene fra Abilica shooten , og de blir så kule! Ferietrening og masse herlige økter kommer veldig snart! Vi var så heldige med shooten på lørdag, og jeg tror dette blir bra.

Her et bilde fra Abilica-shooten. For en fantastisk endring Abilica har gjort. Abilica ECO: Reduce – Reuse – Repair. Klærne er fra Aimn. Tights HER og Topp HER.

Så da har dere i grunn min plan for dagen, virkelig ikke spesielt spennende og veldig hverdagspreget, men sånn er det jo for oss alle😊 Jeg trives godt med hverdagen, mye jobb og rutiner. Det er så viktig, det er jo tross alt hverdager det er flest av.

Hvordan har pinsen deres vært? Er det flere som har kost seg med sol og sommerfølelse? Del med meg i kommentarfeltet❤️

 

 

Smiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Virkelig elsk på bildet av deg, Maren💛💛💛 Håper du får en strålende uke videre☀️☀️☀️

    2. God tirsdag, Maren☀️ Så godt for deg at du har fått gjort unna både det ene og det andre i dag. Det er alltid så deilig etterpå når man er ferdig med ting som må gjøres😊 Ser ut som du har hatt en kjempefin pinse, så herlig🧡 Jeg har vært ute i sola, trent litt og hatt besøk av venninner i pinsa😊 Ønsker deg en fin uke videre💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg