Maks uheldig

Heii fine venner❤️ Litt lite blogg-oppdeering her akkurat nå, for mine øyne er ikke helt happy med for mye skjermtid for øyeblikket. Noe som er maks uheldig når jeg lever av å jobbe på skjerm. hehe. Det blir feil å si øynene mine, for det er heldigvis kun ett øye det gjelder.

Jeg har klart å få en rift i hornhinnen på øyet, og det er bare så vondt! Jeg beskytter øynene mine mot sterk lys, og får behandling med båder dråper og salve. Nå er det på dag 3 og jeg er veldig mye bedre, men fremdeles gjør det vondt å se for my på skjerm. Så gi meg en liten dag eller maks to til, så er jeg 100% tilbake her❤️

Enn så lenge kan dere sjekke ut Instagram, der postet jeg akkurat en litt morsom økt du kan gjøre sammen med treningspartneren din (eller alene selvfølgelig). Dere finner meg som alltid på Instagram under navnet @ marenerdvik

 

God klem til dere alle 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg