Løp med maren #16

Heiii og god morgen venner🧡 Ny søndag, og det vet dere hva betyr. Nye intervaller til dere!!! Nå har jeg hatt denne spalten fast hver søndag i 16 (!) uker. Så hvis du en dag sliter med å finne deg en intervall-økt, så er det bare å google: “Løp med Maren” så får du 16 finfine økter ramset opp.

Så over til denne ukens økt, det blir en herlig pyramide. Det har vi testet før, men ikke i akkurat disse tids-intervallene:

  • Varm godt opp i 10-15 minutter
  • 2min – 2min – 1min – 1min – 30sek – 30 sek – 1min- 1min- 2min – 2min. med pause halvparten av løpsdraget.
  • 2 minutter pause
  • 2-2-1-1-30-30-1-1-2-2. med pause halvparten av løpsdraget.
  • Nedtrapping i 5-10 minutter

Kort fortalt ser økten altså slik ut: (2-2-1-1-30-30-1-1-2-2) Du varmer opp, så starter første drag på 2 minutter løp, etterfulgt av 1 minutter pause, deretter nye 2 min løp, 1 min pause, så 1 min løp, 30sek pause, 1 min løp, 30 sek pause, så 30 sek løp, 15 sek pause osv gjennom hele økten. Pausen er alltid halvparten av draget.

Spør hvis det er noe som helst som er uklart med økten, så skal jeg forklare enda bedre!

LYKKE TIL SPREKINGER💪🏼🧡

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Kan jeg få spørre om hvem som har designet bloggen din? (Selve bloggdesignet)? Helt nydelig, og så lett å brukervennlig 😍

      Stor klem
      PS: jeg elsker bloggen din og deg!

      1. Det var et helt standard design fra Blogg.no, som ikke er gjort noe som helst med, bortsett fra at det ble flyttet til WordPress da hele blogg.no byttet plattform. så det er faktisk helt vanlig standard, så du ville fått helt lik hadde du startet blogg på denne plattformen❤️

        Tusen takk for fine ord, du er god😊😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg