Lørdagskvelden ble ikke slik jeg hadde trodd

Heii fine dere🧡 Jeg håper dere har en nydelig helg. Jeg har brukt lørdagen sammen med mammaen min, og det har vært så fint. Vi har shoppet, lunsjet og kost oss. Jeg fikk også vist henne rundt på treningssenteret jeg jobber på, så nå er hun meldt inn, og kan endelig trene på mine timer igjen. Hurra!

Nå skulle jeg egentlig vært på vei til MGP-bursdag til fineste Helene, men sånn ble det ikke. For en time siden tikket det inn en melding av bursdagsbarnet er blitt syk, og hele bursdagen måtte avlyses. Så da ble glitterkjole og paljetter  byttet ut med joggebukse, popcorn og smågodt. hehe.

Så nå sitter jeg her å momser snacks og lager intervaller til den kommende uken. Jeg har jo valgt å fortsette å dele løpeøkter med dere – selv om løpechallenge er over. I morgen kommer det en ny og heftig intervall til dere. Det er litt festlig å sitte her å skrive om trening, mens jeg momser i meg smågodt. Finfin balanse det.

Jeg vet ikke helt hva kvelden bringer nå, men én ting er sikkert – jeg skal selvfølgelig se MGP-finalen. Har dere hørt den fantastiske sangen til Ulrikke? Jeg får helt frysninger på hele kroppen, FOR en stemme!!! Jeg synes også Rein Alexander er fantstisk bra, også tror jeg Raylee kan fenge med den låta hun har.

Hva tenker dere her. Hvem heier dere på, og hvem tror dere vinner? 

 

Smiiil, Maren

 

10 kommentarer
    1. Jeg er enig i at Rein var bra, men min stemme går definitivt til Ulrikke! Får frysninger når jeg hører sangen hennes💛Hun er bare helt RÅ!🤗 Ha en nydelig kveld, Maren!

      1. Dette er navnet på buksen: levi’s straight wedgie jeans , google det så kommer det masse nettbutikker opp som har den, så kan du bestille fra det stedet som passer deg best eventuelt ❤️❤️

      1. Dette er navnet på buksen: levi’s straight wedgie jeans , google det så kommer det masse nettbutikker opp som har den, så kan du bestille fra det stedet som passer deg best eventuelt ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg