Løpechallenge – Testuke!

GRATULERER til dere alle sammen❤️ Gratulerer til alle som har vært med på Challenge, alle som har tatt én økt, alle som har kjørt fulle treningsuker hver uke, gratulerer til alle som har turt å gå på mølla for første gang, gratulerer til alle som har gjort comeback på kondisjonstrening, og GRATULERER til alle som nå er med inn i den aller siste uka.

Jeg er så vanvittig stolt av den innsatsen dere har lagt ned💪🏼💦😅

Noen valgte å teste forrige uke, mens andre valgte å kjøre på med en treningsuke til, og er klare den kommende uken. Velkommen til testuke!!!!

Jeg heier så mye på dere at det nesten bobler over!!!! Jeg VET at akkurat DU har det i deg til få til dette her! Det er dette vi har trent for, og nå skal vi bevise for oss selv at vi har utviklet løpeformen vår i løpet av de siste 5-6 ukene. Jeg håper du kjenner på den enorme motivasjonen og energien jeg sender din vei nå, for dette vet jeg at du får til!! Jeg tror faktisk det blir en ordentlig kul opplevelse for deg💪🏼😊

Om du går rolig i 10km, jogger eller løper har ingenting å si, du skal bare gjennomføre, helt på din egen måte.

 

Jeg vil at du skal ta med deg alle tipsene du har fått, og kjenne etter hva du likte best i løpet av disse ukene vi har hatt sammen. Kanskje du skal jogge litt rolig, løpe litt og gå litt i motbakke om hverandre? Kanskje du skal ta frem favorittserien din og få tiden til å gå mens du ser på den? Eller kanskje du skal finne frem en helt rå spilleliste, og digge i vei til fengende musikk, mens du knuser mila på mølla.

Nå er det jo slik at alle som gjennomfører 10km på mølla er med i trekningen av et gavekort på vanvittige 20.000 kroner hos fantastiske abilica.

Jeg må jo da se at du faktisk har gjennomført dette, og derfor må du gjøre følgende:

  • Ta et bilde av skjermen på tredemøllen når du er ferdig, hvor det kommer tydelig frem at du har gjennomført 10km 
  • Skriv et par ord om hvordan dette føltes for deg (og gjerne litt om hvordan ukene frem mot dette har vært)
  • Send det til meg enten på Facebook, Snapchat, Instagram eller mail. 
  • HUSK: Skriv fullt navn på bildet ditt, så når jeg skal trekke vinneren er det helt tydelig for meg hvem du er.

Mine kanaler: Snap: marenerdvik  Instagram: @marenerdvik  FB: Maren Erdvik mail: [email protected])

Når du sender meg bilde, så ser jeg ikke på tiden du brukte, jeg ser bare på distansen du har lagt bak deg. Testen skal i teorien gjennomføres i løpet av mandagen, men jeg vet at livet skjer og ting kan skje, og derfor sier jeg at du har innen onssdag kl 21, til å gjennomføre testen, og sende meg bilde. Vinneren trekkes onsdag kveld klokken 22.00.

Rabatter til dere:

Ikke nok med at Abilica stiller med premien i denne challengen, som er et gavekort på vanvittige 20.000kr på treningsutstyr. De gir også absolutt alle som er med på denne løpechallenge og #pålagmedmaren 30% på ALT i nettbutikken. (Abilica har absolutt alt, jeg kan kjapt nevne noen få ting: tredemøller, romaskin, ellipse, sykkel, absolutt alt av ulike typer vekter, kettlebells, vektvester, fitnessball +++++ )

Denne rabattkoden sendes ut i et nyhetsbrev til alle som har registrert seg for å være med på denne challengen, så er du med, får du tilgang til rabattene. Grunnen til at det er gjort slik er fordi dette er KUN for dere som er #pålagmedmaren.

LYKKE TIL VENNER!! Jeg heier og heier👏🏻👏🏻💪🏼🧡❤️

 

Smiiil, Maren

 

13 kommentarer
    1. Tusen takk Maren for 5 snart 6 inspirerende og spreke uker med effektive og gøye løpeøkter som har gitt meg ny motivasjon og giv i løpetreningen!😃🙌🏻 Jeg har aldri vært noe glad i å løpe på mølle men nå har det endelig snudd! 😍 Mange av øktene vil jeg fortsette med fremover inkludert styrkeøkten på stepkasse😃 Jeg har vært med fra første dag i uke 1, gjennomført alle løpeøkter og brukt den ene styrkeøkten på stepkasse siden uke 2 👌🏻😃 Nå er det finaleøkten på 10 km igjen og jeg gleder meg faktisk!🤩 Tusen takk, du er rå!😊

    2. Hva anbefaler du at vi har som stigning på mølla på 10km? 1-2% ca.? Gleder meg (faktisk!!) til å prøve meg på 10km i dag👏🏼👏🏼

    3. 10 km!! Jeg klarte det🤩👏🏻
      Tusen takk for en helt fantastisk løpechallenge, Maren! Jeg har aldri hatt så god kondisjon som det jeg har nå. Har alltid likt å trene styrke, men har alltid syns at kondisjon er litt hat.. MEN nå er det kondisjon som er desidert det morsomste.
      Jeg var såpass motivert til dette at jeg følte det gikk over all forventning fra dag 1. Og jo bedre kondisen har blitt jo mer motivasjon har jeg fått.
      Jeg hadde en lite «nedtur» sist uke på 4 minutters intervallene, men nå er motivasjonen tilbake igjen🏃‍♀️
      Jeg klarte det, og har fullført hver eneste en intervall hver uke. Disse intervallene skal jeg ta med meg videre og fortsette med fremover. Dette er jo bare så utrolig gøy 😁
      Igjen, tusen takk!! ❤️ Du har fått meg til å like å løpe på mølle og ikke minst fått kondisjonen min bedre enn jeg hadde trodde gikk ann🙌🏻

    4. Hei.

      Jeg har meldt meg på denne challengen, men ikke fått noen nyhetsbrev 🙁 og heller ingen rabattkode.

    5. Så gøy og motiverende dette har vært 😍 Har dessverre ikke fått testet 10km (enda) av ulike grunner, men det er helt greit! Motivasjonen og gleden ved løping er så stor at det er mer enn nok som premie 🤩💪🏼 Gleder meg til hva løpesesongen videre har å by på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg