Løp med Maren #8

Reklame | Annonselenker

Hei fine venner🧡 Her kommer den åttende runden av “Løp med Maren”. I dag har jeg lyst å dele en nydelig kort-intervall med dere. Jeg testet denne utendørs på en stadion, så har du det i nærheten av deg så funker det gull. Det er også supert å gjøre den på en fotballbane.

Last ned en timer-app, enten WOD-app eller Seconds funker kjempe fint. Den kobler seg over musikken din, også legger du inn tidsintervallene og da piper den når intervallet starter og når du skal ha pause. Helt genialt!

Tights HER / T-skjorte HER / Pulsklokke – Polar

Her kommer økta:

  • God oppvarming i ca 10 min. Rask gange, over i jogg, og gjerne legg inn et par tempo-drag for å fyre i gang bena litt. 
  • 1 minutt løp / 30 sek pause x 10
  • 1 minutt pause 
  • 30 sekunder løp / 15 sek pause x 15
  • 1 minutt pause 
  • 15 sekunder løp / 10 sek pause  x 20
  • 5-10 minutter nedtrapping med rolig jogg / gange. Gjerne en lett uttøying. 

Lykke til sprekinger 💦 Jeg heier på dere!! Det er alltid lettere å kjøre en økt når du får den tildelt, tenk så stolt jeg blir av deg (og så stolt du blir av deg selv) og så glad vi begge blir om du tester økten. Så test den, og send meg en melding eller legg igjen en kommentar når du har prøvd den ut. Dette klarer du 👏🏻👏🏻👏🏻🧡🧡

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Glede meg hver søndag/mandag til løpeøkten 😀 Har følgt det siden start, fullført alle!

      Hilsen ei som ikke har likt å løpe til å elske det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg