Løp med Maren #7

Ny uke, og ny #løpmedmaren til løpe-gjengen min❤️ Denne skulle vært publisert i går, men den gitt tydeligvis ikke ut som planlagt. Det gjør ingenting, for denne løpe-økten er jo ment for denne uken vi er i nå. Jeg liker bare å dele den på søndager slik at dere kan planlegge treningsuken deres. Bedre sent enn aldri, her kommer ukens løpeøkt, dette er nummer 7 i min faste løpespalte her på bloggen.

Løp med Maren # 7:

Varm godt opp i 10 minutter

  • 4 minutter løp
  • 2 minutter pause
  • 3 min løp
  • 1,5 min pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 1 min løp
  • 30 sek pause
  • 2 minutter pause
  • 12 x 30 sek løp / 15 sek pause

Nedtrapping i 10 minutter

Kort oppsummert ser økten slik ut: 4-3-2-1 med pause halvparten av løpetiden. Så 2 min pause, deretter 12x 30/15.

Jeg vil anbefale dere å laste ned WOD-app og bruke den på intervallene, da piper det når du skal starte, når du er halvveis, og når du er ferdig med draget. Helt genialt! Lykke til sprekinger, dette klarer du💦💪🏼😅

 

Smiiiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg