Løp med Maren #52

Heii venner❤️ Jeg har tenkt litt denne uken, for nå er det mange av oss, inkludert meg selv som er uten treningssenter og da må intervallene tilpasses slik at de kan gjennomføres ute. Jeg har en økt jeg liker å kjøre når jeg ikke orker å tenke, den er enkel men tøff. Den kan like gjerne gjennomføres ute som inne.

Blir nesten trist av bildet – det var fine tider når man kunne trene inne🧡

Her er økta:

  • Varm godt opp i 10 minutter
  • 30 sek løp / 30 sek pause x 10
  • 1 minutt pause
  • 30/30 x 10
  • 1 minutt pause
  • 30/30 x 10
  • Nedtrapping 5 min

Kort fortalt ser den slik ut: 30/30 x 30

 

Lykke til sprekinger 🧡

 

 

Smiiil, Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Hihi, tittet innom bloggen nå og dette er faktisk økten jeg kjørte på morgenkvisten i dag med mine egne tilpasninger. Kjørte hele økten i ett der jeg startet rolig og økte progressivt hele veien #mestring😊 Ha en nydelig søndag videre, Maren💛💛

    2. Perfekt med sånne intervaller. Jeg er i karantene, men å løpe ute alene må vel være lov. Men den så tung ut. Hehe

    3. Denne er jo helt lik forrige intervalløkt (#51), bare at pausene er redusert fra 2 min til 1 min. Hadde håpet på en økt med litt mer variasjon🙏

      1. Åå beklager!! det er meg som surrer. Jeg løper KUN 30/30 og 45/15 og 4/4 om dagen. da det er litt utfordrende å holde styr på intervalltid utendørs, og det er kun det jeg har muligheten til nå som senteret er stengt😭. Jeg får prøve å bli mer kreativ neste søndag 🧡 Men du har over 50 uker med intervaller å velge mellom, så håper du finner noe annet du kan bruke😊

        1. Følger øktene slavisk, så ble 30/30 i dag òg😜 supert at du deler intervalløkt hver uke, så har jeg noen som bestemmer økt for meg👏

    4. Tusen takk for tipset. Prøvde denne økten i dag, og den er kjempebra. Veldig artig, og tiden bare flyr mens man trener. Denne blir fast innslag i treningsprogrammet mitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg