Løp med Maren #50

Reklame | Rabattkode hos ICIW

God søndag mine venner😊 Tenk at det nå har gått 50 uker med intervaller til dere, det er så vilt! Vi må feire nummer 50 med en råtass av en intervall, og det er nok mange av dere som ikke synes dette er den kuleste intervaller, men tro meg, kan JEG lære meg å like lange intervaller, så kan alle lære seg det.

Jeg har vært den som maks løp 30/30 sekunders intervaller, til nøden 45/15, og nå tar jeg mer enn gjerne en økt med 5 minutters drag. Så dagens økt er en favoritt for meg, med lange intervaller, i tillegg er det litt snacks på slutten til alle dem som liker korte drag. Ja takk begge deler❤️

Her kommer den:

  • Varm godt opp i ca 10 minutter
  • 4 x 4 minutters intervaller med 2 min pause mellom dragene
  • 2 minutter pause 
  • 8 x 45/15 intervaller 
  • Nedtrapping 5 minutter 

Husk at jeg har en rabattkode som alltid gjelder hos I CAN I WILL. Koden er: MAREN20 og den gjelder alt hos ICIW.

Test den ut, og prøv å bli glad i litt lengre drag. Det er så direkte overførbart til løpingen din ute, når dragene faktisk har litt mer lengde. Nå går vi mot vår (HURRA) og det nærmer seg høysesong for utendørs løping👏🏻👏🏻😊😊

 

Ha en nydelig søndag!!

 

Smiiiil, Maren

 

 

4 kommentarer
    1. Elsk, elsk, elsk😄 Takk for gleden du sprer gjennom skjermen😄 Etter en laaaang vurderingsprosess og et ønske jeg har hatt i flere år tror jeg i dag er dagen for at jeg skal kjøpe meg min egen tredemølle og tross prisen (🙈) tror jeg at jeg har landet på den du har!! Stooor klem💛💛

    2. Hei.

      Hvilken modell av ICIW liker du best? Jeg er også storfan av Lululemon og føler ofte at andre tightser skuffer.
      Hvordan er disse i forhold syntes du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg