Løp med Maren #49

Jeg skal ærlig innrømme at jeg begynner å slite LITT med disse intervallene, hehe. Det er kanskje ikke så rart når det er uke nummer 49 med Løp med Maren. Jeg har som mål å ikke gjenta meg på noen intervaller før jeg er på minimum 50 intervaller, og at alle skal være gode, effektive og gøye!!

Jeg har klart å komme på en finfin intervall til dere, og jeg håper dere liker den🧡

Her kommer økten:

  • Varm godt opp i 10 minutter
  • 1 min løp / 30 sek pause x 10 
  • 2 min aktiv pause
  • 30 sek løp / 15 sek pause x 12
  • 2 min arkiv pause 
  • 15 sek løp / 10 sek pause x 15
  • 5 minutter nedtrapping 

 

Lykke til sprekinger 💦😅💪🏼

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg