Løp med Maren #47

Endelig tid for nye intervaller folkens, og denne her er så digg! Jeg har lagt min elsk på litt lengre intervaller i det siste, og skal dele enda en med litt lengre drag med dere, før jeg går over på litt kortere igjen.

Jeg digger å løpe denne her, så jeg håper dere liker den:

  • Varm godt opp i 10 minutter
  • 1 min løp
  • 30 sek pause
  • 1 min løp
  • 30 sek pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 3 min løp
  • 1,5 min pause
  • 3 min pause
  • 1,5 min pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 1 min løp
  • 30 sek pause
  • 1 min løp
  • 30 sek pause
  • 15 sek spurt / 15 sek pause x 10
  • Nedtrapping 5 minutter

Kort fortalt ser økten slik ut: 1-1-2-2-3-3-2-2-1-1 også en finisher med 15/15 x 10 💦💪🏼😄

Håper søndagskvelden din er fin, og at du får ladet godt opp til en ny uke❤️ Her blir det jobb ut kvelden, en kjapp runde med støvsugeren og vaske badet før natta.

Sånn går det når man er en sol-slave og MÅ ut når det er nydelig vær, og dermed sendte jeg hele den planlagte jobb-helgen min rett i dass🙈 men ingen krise, jeg jobber uansett aller best under litt press, og med deadline mandag morgen, så er presset satt – for å si det sånn!

Jeg forbereder meg på en sen jobbekveld, men kjenner at det er helt ok, for denne dagen her var helt magisk☀️☀️☀️

 

 

Smiiil, Maren 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Kjørte økta di i dag. Æ likte den 👍🤗. Den blir æ å kjøre flere gang. Lett å måle fremgang i tempo. Takk for god inspirasjon 🏃🏋️.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg