Løp med maren #46

Heii søndag❤️

Ingen søndag uten intervaller fra meg til dere😊 Denne uken får dere min økt som jeg kjørte på gjengen min på løpetimene mine denne uken.

Her kommer økta:

  • Varm godt opp i ca 10 minutter. (legg gjerne inn et par tempo-drag)
  • 3 min løp
  • 1 min pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 1 min løp
  • 1 min pause
  • 30 sek løp
  • 1 min pause
  • 3 min løp osv….
  • X 3
  • Nedtrapping i ca 5-10 miniutter

Kort fortalt seg økten slik ut: 3 x (3-2-1-30) alltid med 1 min pause mellom hvert drag.

 

Lykke til med løpingen, og ha en nydelig ny uke mine venner ❤️❤️

 

 

Smiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg