Løp med Maren #45

Heii og god søndag😊

Er dere klare for en ny runde med intervaller?

Jeg har sett litt tilbake på øktene jeg har delt med dere, og hjelpes det er MANGE økter det er. Det er i overtall av kort-intervaller, så i dag tenkte jeg å dele en økt med bittelitt lengre intervall-drag.

Her kommer økta:

  • Varm godt opp i ca 10 minutter
  • 1 min løp
  • 1 min pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 3 min løp
  • 1 min pause 
  • X 4 
  • Nedtrapping i ca 5 minutter 

Kort fortalt ser økten slik ut: (1-2-3 min løp) x 4 med 1 min pause mellom alle drag, og alle fire bolkene.

 

Ha en fiiin fin søndag venner❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg