Løp med Maren #44

Heii venner❤️

God mandag😊 Håper alt står bra til med dere, og at uken har startet på en så god måte som overhode mulig. Her kommer en ny intervalløkt til dere.

Her kommer økta:

  • Varm godt opp i ca 10 minutter
  • 30 sek løp / 15 sek pause
  • 45 sek løp / 15 sek pause
  • 60 sek løp / 30 sek pause
  • 45 sek løp / 15 sek pause
  • 30 sek løp / 15 sek pause
  • 2 min aktiv paise
  • gjenta X 5
  • nedtrapping 5 minutter

Kort fortalt ser økten slik ut: 30-45-60-45-30 = 1. Gjenta x 5. med 2 min pause mellom hver “bolk”.

Ønsker du å kjøre denne økten i bakke, så starter du på 5% og øker med 0,5% pr drag 😄💪🏼💦

 

LYKKE TIL sprekinger ❤️

 

Smiiiil, Maren 

6 kommentarer
    1. Liker bloggen din veldig godt – men må si at det blir kjedelig å gå inn her når det er tre innlegg på en uke med nesten identiske bilder og to av dem med intervaller. Savner variasjon og inspirasjon her, håper du snart er tilbake mer på bloggen 🙂

      1. Det forstår jeg, jeg forsøker! Tiden bare strekker ikke alltid til med en hektisk jobb utenom, men jeg skal forsøke å bli bedre 🙏🏻 men sjekk gjerne ut Instagram hvis ikke, der oppdateres det daglig og mange ganger om dagen på story.

    2. Du stråler på bildene, Maren og nydelig antrekk: kan du linke?😊 Denne intervallen skal absolutt prøves: GLEDER meg !! Må bare vente til treningsstudioene åpner igjen🙈 Ha en nydelig uke!! Stor klem💛💛

    3. Syntes du sa du skulle bli flinkere til å blogge, og at du endelig hadde fått fotograf. Syntes det er dårlig med de samme gjentagende bildene. Henger meg med på kommentaren til J. Kjedelig å gå inn på bloggen din og den aldri er oppdatert slik du alltid gjorde før.. savner det

      1. Forstår det, og det blir nok kanskje til at jeg faktisk legger ned bloggen nå. Ellers må jeg løse det på en annen måte. skal få lagt ut et innlegg om at jeg tar en tenkepause. Det er så trist å åpne bloggen også ligger det bare masse negative kommentarer om hvor dårlig jeg er. Jeg er jo selv veldig klar over det, men ting blir ikke alltid slik man har sett for seg. Så ja, beklager så mye❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg