LØP MED MAREN #42

I dag venner, skal jeg dele en økt med dere som dere ikke kommer til å like. hehe. Eller det vil si, det er en RÅ GOD økt, men den er så tung, og vond at det virkelig er en kamp å gjennomføre, men når du har gjennomført, så føles det fantastisk😍 Jeg var med på denne økta i dag med super-kollega Ole som instruktør, og nå håper jeg dere også vil teste!

Slik er økten:

  • Varm godt opp i ca 10 minutter
  • 4 minutter løp
  • 2 min aktiv pause
  • 4 min løp
  • 2 min aktiv paise
  • 4 min løp
  • 2 min aktiv pause
  • 4 min løp
  • 2 min aktiv pause
  • 4 min løp
  • 2 min aktiv pause
  • 4 min løp
  • Nedtrapping 5-8 minutter

Kort fortalt ser økten slik ut: 6 x 4 minutters drag 💦😍

Dette er en brutal utgave av 4×4, og poenget er at du skal kjøre 4 minutterne hardere og hardere for hver runde. Start veldig rolig og kontrollert på de første, også øker du for hver drag.

LYKKE TIL sprekinger!! Fortell meg gjerne hvordan du synes denne her er – jeg synes selv den er i tøffeste laget, og jeg liker ikke så lang drag. Men noen ganger må vi gjøre noe litt utenfor komfortsonen også😊

 

Smiiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Gleder meg til å løpe denne når treningssentrene åpner igjen😊💛

      Har du noen tanker rundt stigning på mølla på økter der man har som hensikt å løpe «flatt»? Ble forresten litt nysgjerrig på om du har noen mål med løpingen din for tiden eller om valg av økter går på lyst?😊

      Klem💛💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg