LØP MED MAREN #41

Goood søndag venner❤️ Her kommer en ny intervall-økt til dere, denne er gjort så enkel som mulig slik at alle skal kunne teste den, både dere som trener utendørs og inne på mølle.

Lets go 💪🏼💦:

  • Varm godt opp i 10 minutter
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 5 
  • Pause 1 minutt
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 5
  • Pause 1 min
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 5
  • Pause 1 min
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 5
  • Pause 1 min
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 5
  • Nedtrapping 5 minutter

Kort fortalt ser økten slik ut: 5 x (40/20 x 5)

Utfordring: Forsøk å øk farten med 0,2 km/t for hvert drag.

 

Lykke til sprekinger 👏🏻👏🏻👏🏻

 

Smiiil, Maren 

 

 

7 kommentarer
      1. Ja jeg valgte å øke for hvert drag jam, skrev det i innlegget også❤️❤️ 0,2 km/t økning pr drag. Jeg hadde en av dem hvor jeg ikke økte på (selv om det var planen, fikk så tunge ben, hehe), men de 4 andre økte jeg hver drag 💪🏼😄

    1. Du har så mange gode intervaller! Hvilke fart ville du startet på i disse intervallen? 🙂
      Ha en fin uke!

    2. Du leverer som alltid!! 🤩 takk for en digg økt, er så gøy å variere litt på intervallene. Tidligere var det kun 4×4, 30/30 eller 45/15 intervaller jeg kjørte, men nå har jeg alltid motivasjon og får økta servert rett i fanget! Elsker disse innleggene 🙏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg