Løp med Maren #38

Heiii og god søndag🌸 Er dere klare for intervaller? Her kommer en ny og digg økt til dere mine venner. Lets go!!!

Jeg har delt en lignende økt før, men den er så digg at en variant av den kan gjerne deles igjen. Nå har jeg snart delt økter i 40(!!!) uker, så det å finne opp kruttet helt på nytt er ikke alltid like lett. hehe.

Her kommer økta:

  • Varm godt opp i ca 10 minutter 
  • 2 min løp / 1 min pause x 5
  • 1 min løp / 30 sek pause x 10
  • 30 sek løp / 15 sek pause x 15 
  • Nedtrapping i ca 5 minutter 

 

En spenstig økt, som jeg tror og håper dere vil like. Jeg digger den 💪🏼💦

Ha en super søndag mine venner🌸

 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei!

      Jeg har noen spørsmål angående tredemøllen din. Det er ingen steder i nærheten å få testet den ut, så jeg må stole på andres anbefalinger.
      Er du fortsatt fornøyd med din? Oppleves den god å løpe på (ikke for hard)? Reagerer den bra på temposkifte ved intervall? Sett opp mot typiske treningssenter-møller, er det noe som er veldig mye dårligere med denne?

      Håper på svar, det hadde vært til stor hjelp 🙂

      Mvh

      Marie

      1. Jeg er super fornøyd med min. Den er faktisk mye bedre enn dem på treningssenteret, de er kraftigere, bredere og mer stabil. Uten tvil en toppmodell som har tålt hard bruk i mange år nå😊😊 ingenting er dårligere med denne enn de på senter , som sagt heller Tver i mot 😄😄💪🏼

    2. Startet dagen i dag med denne økta, perfekt før hjemmekontoret. Takk for at du deler og inspirerer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg