Løp med Maren #37

Hei og god mandag mine fine❤️ Jeg har gledet meg til å dele ukens intervall med dere, men jeg vil også tipse dere om å sjekke Instagram (marenerdvik) for der deler jeg masse hjemmetrening nå.

I går la jeg ut en heftig økt med fullt fokus på mage. Husk at for å bli en bedre løper er en sterk kjerne viktig, så sjekk gjerne ut den økten😊

Her kommer ukens intervall i “Løp med Maren” spalten:

  • Varm godt opp i 10 minutter
  • 3 minutter løp
  • 1,5 min pause
  • 3 min løp
  • 1,5 min pause
  • 30 sek spurt / 20 sek pause x 6
  • 1,5 min pause
  • 3 min løp
  • 1,5 min pause
  • 3 min løp
  • 1,5 min pause
  • 30 sek spurt / 20 sek pause x 6
  • Nedtrapping i 5-10 minutter

Kort oppsummert ser økten slik ut: 2 x 3 min, 6 x 30/20, 2 x 3 min og 6 x 30/20

 

Ha en sprek og fin uke mine venner❤️ Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger dere gir på all hjemmetrening jeg deler om dagen, dere er så gode! Det er en sann fryd å få lov å dele økter med dere, og forhåpentligvis skape litt treningsglede og endorfiner i denne litt mørke og spesielle tiden🙏🏻

 

Smiiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hei ❤️
      Jeg prøver igjen, jeg😃

      Kanskje du kan ta med noen av disse spørsmålene til ukas spørsmål?
      – Hva er din favorittsjokolade?
      -Har du møtt foreldrene til kjæresten din?
      -Hvordan type avdeling/type arbeid har du jobbet med som sykepleier?

    2. Takk igjen for en gøy intervall, men fy så tungt!! Elsket denne mixen med korte og lange intervalldrag 🤩

    3. Føles som at bloggen blir litt nedprioritert om dagen? Du har alltid vært en av de få jeg synes lager mye bra og hyppig innhold til bloggen, så jeg håper du snart er tilbake mer her 🙂

      1. Ja det blir den dessverre. Det er ikke nok timer i døgnet til å følge opp alle kundene som nå står uten treningssenter og måtte ha hjemmeprogrammer over natten, og generelt masse nye online coaching kunder. Det har vært en haug av gruppetimer på senteret jeg jobber på (som ikke er stengt) også har jeg en god del bedrifter jeg hjelper med sosiale medier som står i vanskelige tider, og trenger masse hjelp. + egen Instagram, Youtube, snap, facebook-page i tillegg til blogg.

        I tillegg er jo livssituasjonen min litt endret nå, med litt flere å ta hensyn til❤️ Jeg mistet Morten, som tok bildene mine, da han og Andrea flyttet, så da ble det litt vanskeligere. MEN alt dette er kun unnskyldninger, og alle har det hektisk på ulike måter, så jeg skal virkelig virkelig prøve å holde mer liv i bloggen fremover. Jeg blir så glad når jeg blir etterlyst 🙏🏻 Tusen takk❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg