Løp med Maren #33

Heiii venner🧡 Søndag er intervall-dag, eller det vil si, det er hviledag for meg, men jeg legger ut intervaller til dere, sånn at dere har en solid økt klar til den nye uken.

I dag kommer det en skikkelig miks-intervall med både korte og lengre intervaller sammen. Er dere klare? 💪🏼😅

  • Varm godt opp i 10 minutter, med rask gange og lett jogg. Øk tempo gradvis 
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 6 
  • 2 minutter aktiv pause (gå på mølla)
  • 4 minutter løp / 1 min pause x 2 
  • 2 minutter aktiv pause
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 6 
  • 2 minutter aktiv pause 
  • 4 minutter løp / 1 min pause x 2 
  • 2 minutter aktiv pause
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 6 
  • Nedtrapping 5 minutter. 

Nyt søndagen mine venner, og husk å lagre denne økta sånn at du har den klar når en ny uke kickes i gang i morgen💪🏼☺️ Vil du teste den i dag, så er det jo selvfølgelig helt supert!! Kjør på☺️

Her i huset blir det helt treningsfri i dag, og en tur i dyreparken med fine folk🧡 Husk på at totalen din er viktig, trening er fantastisk men hvile og restitusjon er viktigere enn du kanskje tror!! Ta vare på dere selv 🧡

 

Smiiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg syns det har blitt et flott fokus nå på at det totale aktivitetsnivået i hverdagen er viktig å huske på. Noen har kanskje barn og en jobb med mye aktivitet, og hvis man gunner på med mange hardøkter i uka på toppen av dette kan det bli overbelastende på kroppen. Andre har kanskje en stillesittende hverdag og tåler mer trening igjen 🙂

    2. Åååå du er bare det skjønneste og fineste menneske!❤️Lurer bare på hvor fort startet du å springe intervallene? Altså antall km/t

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg