Løp med Maren #32

Jeg har selvfølgelig ikke glemt å dele ukens intervaller, tiden løp (hihi) bare litt fra meg i helgen. Her kommer nye intervaller til dere mine venner❤️

Pyramide intervall :

  • Varm opp i 10 minutter. Rask gange over i lett jogg
  • 1 min løp
  • 30 sek pause
  • 1 mine løp
  • 30 sek pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 3 min løp
  • 90 sek pause
  • 3 min løp
  • 90 sek pause
  • 4 min løp
  • 2 min pause
  • 3 min løp
  • 90 sek pause
  • 3 min løp
  • 90 sek pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 1 min løp
  • 30 sek pause
  • 1 min løp
  • Nedtrapping 5 minutter, etterfulgt av enn lett uttøyning

 

Enkelt forklart er dette en pyramide, som ser slik ut: 1-1-2-2-3-3-4-3-3-2-2-1-1 med pause halvparten av løps-draget. Et enkelt oppsett, men noen ganger det bare digg med noe enkelt og effektivt 💪🏼💦

 

Lykke til sprekinger ❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Hei Maren 🙂

      Har lest bloggen med stor entusiasme, men er ikke så flink å legge fra meg kommentarer. Så tenkte det var på tide. Jeg er 54 år, så altså i gruppen middelaldrende sies det hmmm… Uansett er jeg stort sett frisk og rask (for alderen) trener litt styrke og går en del tur. Er forholdsvis slank, men har slitt litt med magen, står liksom ikke i stil til min relativt faste kropp ellers. Du har sikkert skrevet om det i ett eller annet innlegg, men hadde vært glad om du kunne ref.til det. Ellers tenkte jeg å prøve denne løpe “greien” din og så hvordan jeg klarer det. Uansett er du er en super og inspirerende blogger. God klem fra blid snelle fra Bergen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg