Løp med Maren #31

Heii venner ❤️ I dag er det søndag, og det betyr intervaller på bloggen. Tenk at jeg har gjort dette i hele 31 uker nå. Det er jo helt vilt, men så gøy å få lov å dele så masse løpe-glede med dere.

Disse intervallene minner litt om noen jeg har delt før, og jeg elsker denne typen kort-intervaller. Jeg tror og håpe dere vil DIGGE dem. Let´s go💪🏼💦

30-45-60 intervaller: 

  • Varm godt opp i 10 minutter
  • 30 sek løp / 10 sek pause x 5
  • 45 sek løp / 15 sek pause x 5
  • 60 sek løp / 30 sek pause x 5
  • 2 minutter pause 
  • 30 sek løp / 10 sek pause x 5
  • 45 sek løp / 15 sek pause x 5
  • 60 sek løp / 30 sek pause x 5
  • 2 minutter pause
  • 30 sek løp / 10 sek pause x 5
  • 45 sek løp / 15 sek pause x 5
  • 60 sek løp / 30 sek pause x 5
  • Nedtrapping  5 minutter 

 

Lykke til råtassene mine, husk hva jeg sier: TØR Å VÆRE GOD!!!! Løp på, og gi absolutt alt dere har💦💪🏼 Jeg heier på dere!!

 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Maren, du må begynne å merke med reklame på Story og innlegg på Instagram på ting som gjelder strongbody. Promoteringen kommer både strongbody som operatør (de får vel også en andel av prisen kundene betaler) og deg som person/AS til gode, og da gjelder det å merke med annonse eller reklame. Du har drevet så lenge at dette vet du.

      1. Dette har jeg sjekket opp i forkant. På forbrukertilsynet sin side er det spørsmål og svar, der står det:

        Jeg har en nettbutikk/podcast/selskap med tilhørende rendyrkede profiler i sosiale medier. Må jeg merke innleggene jeg legger ut på disse?

        svar fra forbrukertilsynet: Nei, i utgangspunktet behøver du ikke merke innleggene dine dersom du opererer med en rendyrket bedriftsprofil. Årsaken til dette er at følgerne vil forstå av sammenhengen at innleggene dine er markedsføring. Dette kan imidlertid stille seg annerledes dersom du har en følgerbase som i stor grad består av barn. Da kan det være behov for å være ekstra påpasselig med å merke innleggene.

        Jeg har en instagramprofil som er en ren bedriftsprofil, hvor det står så tydelig at jeg jobber med trening, ernæring og coaching. Så dette er altså sjekket, og er innafor. men takk for at du passer på, jeg er helt enig i at ting skal merkes riktig 🙏🏻

        link til siden: https://www.forbrukertilsynet.no/sos-reklame-some?fbclid=IwAR0CzUaZQPfMdd7F1EZEYaKrNPKRrlm5axA7RUcO0nAnvCMLzIR7n4UAKl8

    2. Hei Maren!
      Flott at du kommer med nye økter hver søndag, det er til inspirasjon 🙂
      Pga corona-situasjonen har jeg ikke tilgang til tredemølle nå, har vel vært snart 8 måneder uten 🙁 Mitt inntrykk er at mange av øktene dine passer best for tredemølle – f.eks. den du delte i går. Det blir så veldig mye kontroll av medgått tid (kikke ned på fitbit-klokka) om man løper denne utendørs – med det det bringer med seg av fare for å snuble i noe på stien osv.
      Går det an å ønske seg mer utendørsvennlige økter litt oftere, i alle fall innen vinteren setter inn?
      Evt forslag til justering av økta for å gjøre den mer gjennomførbar utendørs (joa, jeg kan jo prøve å bruke hodet selv, men det er så deilig når noen bare forteller hva jeg skal gjøre 🙂 )?
      Eller en intervall-app som takler at man setter opp flere intervaller samtidig? Jeg bruker appen “interval timer”, der kan jeg angi antall repetisjoner, lengden på aktivitetsperiode og lengde på pause, men kan ikke da legge inn et sett med 30 sek aktivitet, et med 45 sek og et med 60 sek, om du skjønner.

      Ellers vil jeg takke for mye inspirerende innhold på bloggen din, både om ernæring, trening, klær og livet ❤
      Herlig å se hvordan du sprudler, men også litt godt at du “bjudar på” når dagene ikke er like solrike, fordi du også da på merkelig vis klarer å inspirere 🙂

      1. Åå kjære deg, klart jeg kan det!! men hvis du sjekker noen uker tilbake, så var de mer utendørs-vennlige, når vi alle var uten mølle!! men så absolutt, dette tar jeg til meg😊😊 tusen takk for tilbakemelding!!

        Jeg bruker Seconds og intervall-timer, og på jobb bruker vi stages flight. kanskje noen av dem kan funke for deg?

        Stor god klem ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg