Løp med Maren #29

Endelig søndag og tid for intervaller igjen💦💪🏼

Dette er en økt jeg gjennomførte på fredag, på løpetimen til min gode kollega Stine. Økten var så digg så den har jeg lyst å dele med dere. Håper dere har lyst å teste den.

Økten så slik ut:

  • Varm godt opp i 10 minutter. kjør gjerne et par tempo drag på 20-30 sekunder x 3 for å fyre i gang bena litt.
  • 4 minutter løp
  • 2 min pause
  • 3 min løp
  • 1,5 min pause
  • 2 min løp
  • 1 min pause
  • 1 min løp
  • 2 minutter pause
  • 30 sek løp / 15 sek pause x 12 drag
  • 5-10 minutters nedtrapping

 

Ha en herlig søndag mine fine❤️

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Heeei fine maren!

      Kan du vær så snill lage et innlegg om eksplosiv trening? Jeg ønsker å trene mer eksplositvt for å bli en bedre løper, men trenger litt lærdom og informasjon! Hadde satt utrolig stor pris på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg