Løp med Maren #26

Søndag og tid for intervaller💪🏼💦 Denne uken er det back to basic, og en av de aller beste intervallene jeg vet. Disse løper jeg ofte selv, og hver gang jeg kjører dem vet jeg at det blir en rå-effektiv økt. Denne håper jeg dere tester😊

Her kommer økta:

  • Varm godt opp i 10-15 minutter
  • 45 sek løp /15 sek pause x 10
  • 2 minutter pause
  • 30 sek løp /30sek pause x 10
  • 2 minutter pause
  • 20 sek løp /10 sek pause x 20 
  • Nedtrapping i 5-10 minutter

God løping sprekingene mine, og en riktig god ny uke❤️❤️

 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Kan jeg spørre deg hvordan du gjør det med fart på de ulike bolkene? Øker du farten når du springer de to siste bolkene med kortere intervaller? Takk for at du inspirerer🤩

      1. Jeg øker farten, jo kortere intervallene blir. men pausen blir jo også kortere så det er ikke så vilt mye jeg klarer å øke😅 Du må bare prøve deg litt frem, det tar alltid litt tid å “bli kjent” med en intervall 😊😊

        Tusen takk, så herlig at du setter pris på det❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg