Løp med Maren #23

Heiii venner. Har dere det fint? Endelig tok solen en tur tilbake, og det er så deilig☀️ Hele gårsdagen var jeg ute i sola med gode venner, masse bading, og bryggehygge. Så nydelig!!

I dag kompenserer jeg for at min faste spalte “løp med Maren” utgikk forrige uke, så da kommer jeg med den én dag tidligere denne uken. hehe. Er jeg tilgitt da? 🙏🏻❤️

Her kommer ukens intervall:

  • Varm godt opp i ca 10-15 minutter
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 4 
  • 1 minutt pause 
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 4
  • 1 min pause 
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 4
  • 1 min pause 
  • 40 sek løp / 20 sek puse x 4
  • 1 min pause 
  • 20 sek spurt / 10 sek pause x 10 
  • Nedtrapping 5-10 minutter 

Dette er en variant av 4×4 minutter intervaller, og med en heftig finisher på slutten med 20 sekunders spurter💪🏼💦

 

Jeg gleder meg til å høre hva dere synes om denne!! Nyt helga og sola☀️😍

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Denne økta var kjempemorsom! Synes det er vanskelig å motivere seg til å kjøre 4×4, men denne varianten likte jeg 😃 Takk for at du deler og motiverer ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg