Løp med Maren #22

Søndag og tid for ny løpeøkt💪🏼💦 Jeg har tenkt meg godt om nå, og funnet frem en av mine gamle favoritter. Denne har jeg løp så mye opp igjennom, og liker den så godt. Jeg håper dere også vil like den. Det jeg liker med denne økten er at den kan bli så hard du selv vil, ut fra hvor hardt du velger å kjøre på.

Økten er ganske lang, men det klarer du 💪🏼😅

Her kommer økten: 

Varm godt opp i ca 10-15 minutter. Gå raskt, jogg lett og kjør gjerne et par tempodrag for å fyre i gang bena dine litt.

  • 30 sek løp / 15 sek pause x 20
  • 2 minutt pause 
  • 40 sek løp / 20 sek pause x 15
  • 2 minutt pause
  • 60 sek løp / 30 sek pause x 10

Nedtrapping i 5-10 minutter. Avslutt gjerne med en lett uttøying.

 

Lykke til me løpingen sprekinger 💦😅💪🏼

 

Smiiiil, Maren 

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Hei! Ser du bruker ei svart polar klokke når du trener, kan du skrive litt om den ( modell, funksjon, erfaring osv) 😁

    2. Jeg gjennomførte denne økta i dag på ferie og for en fantastisk start på dagen!!! Sjelden svetta så mye – seigt, deilig og slitsomt på samme tid. Fortsett å dele gode treningsøkter ❤️ Du er et nydelig og inspirerende vesen Maren 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg