Løp med Maren #19

Ingen søndag uten intervaller❤️ Denne søndagen går vi helt tilbake til basic, så basic at noen kanskje tenker det er kjedelig! Jeg tenker motsatt, jeg synes de gode gamle intervallene, som jeg VET funker, er helt geniale akkurat nå. Nå er mange i gang igjen med treningen, så la oss gjøre det enkelt for oss selv.

Dette er en av mine soleklare favoritt-økter:

  • Varm godt opp i ca 10 minutter 
  • 45 sek løp / 15 sek pause X 12
  • 2 minutter aktiv pause
  • 45 sek løp / 15 sek pause X 10
  • 2 min aktiv paise 
  • 45 sek løp / 15 sek pause x 8
  • 5-10 minutters nedtrapping. Avsluttes med en lett uttøying. 

Tar du denne i løpet av uka? 💪🏼😅💦 

 

God søndagskveld mine venner, og lykke til med en ny sprek uke❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Tester meg gjennom disse løpeøktene dine i ferien, og denne her var (også) sjukt digg! 🤩 Løper for det meste selv på fjellet og i naturen, hvor tempo bestemmes litt mer av terrenget, så jeg lurer på: Har du ca. samme tempo og stigning på hvert av intervalldragene eller øker du litt for hver? Jeg prøvde å øke for hver av de og innad i intervallen, men kjente kroppen stivna litt til på siste 🤪😬

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg