Løp med Maren #17

Heiii søndag! Vi vet alle hva det betyr – yes, ny runde med intervaller😅💪🏼💦 I dag har jeg måtte tenkte meg godt om for å finne noen nye og spenstige intervaller til dere.

Jeg vet hva jeg egentlig burde dele, for variasjonen sin skyld, men jeg har så lite lyst. Hvis ikke dere har merket det, så kan jeg fortelle dere nå med det samme at jeg ELSKER korte, intensive intervaller, men det er faktisk sånn at man noen ganger må ta litt tak i det man ikke liker så godt også. Så i dag mine venner, i dag kommer det lang-intervaller. Enten vi vil eller ei, så er det tid for variasjon. Nå er vi klare for uke 16 med intervaller, så nå må vi faktisk ta tak i lang-intervallene.

Jeg har ikke tatt de aller lengste men jeg synes disse er langt og brutale jeg. Her kommer økta:

❤️ Varm godt opp i ca 10 minutter med rolig jogg

❤️ Deretter kjør 30 sek rask løp, 45 sek rask løp og 60 sek rask løp, med 30 sek pause mellom de tre oppvarmningsdragene. 

❤️ Så kommer intervallene: 2-3-4-5-4-3-2

❤️ 1 minutt pause mellom hvert drag

❤️ Nedtrapping i 5-10 minutter rolig jogg, over i gange. 

❤️ Kjør en lettuttøyning og klapp deg selv på skulderen.

 

Det som gjør denne hard, er at det kun er ett minutt pause mellom dragene, og IKKE halvparten av intervallet slik man kanskje er vant til.

Denne klarer du 💪🏼💦😄 LYKKE TIL SPREKINGER!!!

 

Smiiiil, Maren 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg gleder meg så til å ta fatt på denne og de andre du har delt de siste mnd når treningssenterne åpner igjen 😍 Skulle ønske jeg var den som klarte å motivere meg til og løpe intervaller ute, men det går bare ikke 😂

      1. Ååå vet du, jeg forstår deg SÅ godt!! Jeg har testet flere ganger, men det er så vanskelig og faktisk litt kjedelig synes jeg. Det eneste jeg får til er bakkeintervaller ute, det funker veldig bra 😄😄💪🏼💦😅 Har du testet det? bakke eller trapper, det er helt supert.

        1. Godt å høre at jeg ikke er den eneste 😂 Takk for påminnelsen, jeg har testet bakkeintervaller en gang før, men det hadde jeg helt glemt bort. Og trapper hørtes ut som en fin og gøy måte å få inn litt variasjon på. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen 😍👏🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg