Løp med Maren #15

Ingen søndag uten en ny intervalløkt til dere💪🏼💦 Denne kommer skikkelig sent, men det viktigste er at den kommer før i morgen tidlig, for dette er intervaller for den kommende uken. Det er alltid slik at jeg deler øktene på søndagen, for uken som kommer.

Det er så gøy å se hvor mange av dere som tester øktene, det gir meg så mye motivasjon til å fortsette å dele økter hver eneste søndag! Fortsett å tagg meg hvis dere tester øktene mine, dere skulle bare visst hvor glad jeg blir🧡

Dine gangen har jeg gått for en herlig pyramide-intervall til dere. Den er lang og utfordrende, men jeg VET at dere kommer til å mestre denne økten:

  • Varm godt opp i 10-15 minutter
  • 4-2-2-1-2-2-4 med pause halvparten av løpsdraget.
  • 2 minutter pause
  • 4-2-2-1-2-2-4 med pause halvparten av løpsdraget.
  • Nedtrapping i 5-10 minutter

Kort fortalt ser økten altså slik ut: (4-2-2-1-2-2-4) X 2. Du varmer opp, så starter første drag på 4 minutter løp, etterfulgt av 2 minutter pause, deretter 2 min løp, 1 min pause, 2 min løp, 1 min pause, 1 min løp, 30 sek pause, 2 min løp 1 min pause osv gjennom hele økten. Pausen er alltid halvparten av draget.

Spør hvis det er noe som helst som er uklart med økten, så skal jeg forklare enda bedre😊

Lykke til sprekinger💦💪🏼 Jeg ønsker dere en aktiv og fin uke

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg