Løp med maren #12

Jeg har selvfølgelig ikke glemt dere, selv om jeg vanligvis poster Løp med maren spalten på søndager, så kommer den altså mandag denne gangen. Er dere klare for nye intervaller?

Denne gangen har jeg blitt inspirert av to fantastiske kolleger på Spicheren treningssenter. Begge jentene er tidligere aktive løpere, som har konkurrert i toppnivå. Dette er to jenter jeg virkelig ser opp til, og lærer masse av. For et par dager siden løp de en økt utendørs, og jeg fikk så lyst å teste den selv, og selvfølgelig dele den med dere. Takk for inspirasjon Trine & Kristin🌸

Her kommer økta: 

  • Varm godt opp i 10-15 minutter. Rask gange, lett jogg og et par tempo-drag. Gjerne tøy litt lett og strekk litt ut. 
  • 400meter løp
  • 1 minutt pause
  • x 8-10 runder 
  • Nedtrapping med lett jogg, gange og en rolig stretching som avslutning. 

Denne økten er super å kjøre på en bane, eller bare hvor som helst utendørs. Et tips, hvis du ikke løper på bane, er å måle opp avstanden og tegne opp streker eller legge to gjenstander, slik at du har distansen helt klar foran deg.

Lykke til sprekinger, spent på å høre hvordan det gikk, og om det ble 8 eller 10 runder💦😅💪🏼

 

Smiiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Hei😊

      Vet du om det går an å kjøpe tights fra lululemon på nett uten toll og avgifter? Isåfall hvor?🤔 Hørte du snakket om det i en tidligere video😄

      1. Jeg har ikke testet dem selv enda, men de står på min plan denne uken. Jeg spurte løps-eksperten min Trine, og hun svarte at hun var litt usikker men tenkte kanskje rundt 80-90 sek for mosjonister. så ta et utgangspunkt der, også ser du hvor du havner 😊😊 lykke til 💪🏼🧡

          1. Du velger helt til egen fart😊😊 Prøv for eksempel på 11 km/t? går det bra så prøv 11,5 eller 12 km/t. Start der du er, og jobb derfra. Vi er alle ulike og jobber ut fra vårt eget utgangspunkt 💪🏼😄❤️ Lykke til, og god trening

    2. Hei 🙂
      Først vil jeg bare si at du har en veldig fin blogg<3 Og takk for serietips! Setter alltid pris på det. Ellers så lurte jeg på hva din naturlige hårfarge er? Og hvilken farge du evt. Farger med hos frisøren? Ha en nydelig dag videre☀️

    3. Hei😀 i pausa på 1 min – går man da, eller hvordan “utføres” den?
      Tenkte prøve ut denne på bane i morgen😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg