LØP MED MAREN #11

Ny søndag, ny intervalløkt til dere sprekinger🧡 Er dere klare? Denne uken er det korte intervaller på planen. Jeg digger denne økta, og håper du også vil like den.

Her kommer ukens intervall:

  • Varm godt opp i 10-15 minutter
  • 45 sek løp / 15 sek pause  x 10 
  • 2 minutter pause 
  • 30sek løp / 20 sek pause x 15 
  • 2 minutter pause 
  • 15 sek løp / 10 sek pause x 20
  • Nedtrapping i ca 10 minutter. Rolig jogg / gange, og gjerne en lett uttøying. 

Tips: Last ned en app (jeg bruker seconds eller WOD-app) slik at den piper når når skal starte og når du har pause.

Jeg kjører av og til løpeøkten mine med Abilica løpe-vektvest. Den veier 3 kg, og sitter så vanvittig godt på kroppen. Helt genial! Den gjør økten ganske mye tyngre, og jeg digger det💪🏼💦 (Jeg må le av smilet mitt på dette bildet, ser ikke ut som meg selv enn gang. haha)

Lykke til gjengen, denne tror jeg dere vil digge!!!

 

Smiiiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Tusen takk for at du deler så mange gode tips med leserne dine, Maren! Du er en stor inspirasjon og sunt og godt forbilde 🙂

      1. Åå det husker jeg ikke, en stund siden jeg løp den sist, men det er bare å regne på det 😍 alle tidene står jo der. men jeg lager som oftest de fleste øktene rundt 45-60 minutter totalt med oppvarming og nedtrapping og alt. aldri lenger enn det!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg