Løp med Maren #10

Ny søndag, og det betyr selvfølgelig ny intervall til dere💗 Er dere klare? Denne gangen er det en  enkel, men effektiv og god løpsintervall, som du like enkelt gjør ute i frisk luft som inne på tredemølla.

Her kommer økten:

Varm godt opp i 10-15 minutter med raskt gange/rolig jogg og et par tempo-drag. Gjerne tøy og bøy litt lett før du starter økten. 

  • 2 min på / 1 min pause x 6
  • 1 min på/ 30 sek pause x 8
  • 40 sek på/ 20 sek pause x 10
  • 20 sek på/ 10 sek pause x 12

Kjør 5-10 minutters nedtrapping, rolig jogg, over i ganske og avslutt gjerne med en lett uttøying. 

Håper dere liker økta folkens😊 Lykke til med løpingen, og del gjerne med meg hvis dere tester økta💪🏼💦 Jeg ønsker dere en deilig søndag, og en ny sprek uke!

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hvilken pulsklokke bruker du? Har du noen andre å anbefale? Vurderer å kjøpe en pulsklokke som helst er enkel å forstå 😊

    2. Hei Maren!
      Tusen takk for at du lager disse øktene! Virkelig luksus og utrolig motiverende å følge.
      Har gjort det til en fast rutine at jeg gjør ukens intervalløkt og ja, dette er GULL!
      Håper du får en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg