Livets helg + nytt serietips

 Jeg må bare beklage at jeg logger på litt sent her i dag, men det er rett og slett sånn at gårsdagens festligheter ikke føles fullt like festlig i dag. Det måtte soves litt ekstra, og lunsjes litt med jentene fra i går før jeg var klar for å sette meg ned med blogg og litt jobb.

Det er helt topp å trene, ta sunne gode kostholdsvalg, få nok søvn og være fornuftig – men det er også viktig å kose seg litt, være sosial, og ikke tenke så fornuft også hele tiden. I går var en av de gøyest kveldene jeg kan huske, og jeg sitte her med verdens største smil om munnen. For en dag🧡🧡🧡

Vi startet med å stelle oss sammen på salongen til en god venninne, før vi dro ut på en stor bryggefest. Så mye kjente, og så gøy! Videre dro vi inn til byen og Palmesus. Noen dro inn på området, mens jeg dro med en gjeng opp på en terrasse med full utsikt over hele Palmesus. Videre ut på Tropez Nights, en slags utendørs nattklubb laget av Palmesus. Der danset vi helt til de stengte, og det var bare så herlig å hoppe, riste løs, le og tulle med den beste gjengen rundt meg. For en ubeskrivelig deilig dag og kveld. Det er virkelig verd det å være litt sliten i dag🧡

I dag er det total avslapning og kos som står på planen. Søndag med stor S. Jeg har vært på spist lunsj med en venninne, og nå bli det serier og god mat resten av kvelden. Jeg har funnet en ny serie som jeg liker veldig godt, og som jeg tror flere av dere vil like veldig godt. Serien heter WHAT / IF, og du finner den på Netflix.

Ha en herlig søndag venner❤️

 

Smiiil, Maren 

 

14 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen din. Det er den eneste jeg klikker meg inn på hver dag. Den gir meg god følelsen og en haug av inspirasjon ❤ Takk for at du deler på en så utrolig bra måte.

      Har forresten lett etter genseren du har på bildet, men finner den ikke. Har du en link? 😊

    2. Høres ut som en magisk helg som du nøt og fortjente fullt ut! Det er så viktig å nyte livet med sånne her ting.
      Her er det nattevakts helg, og jeg har faktisk fått trent litt innimellom vaktene også, å få litt energi innimellom en sånn helg. Begynte på en serie i dag, The Mist, men din serie er den beste!! Kos deg resten av søndagen. Klem

      1. Så god du er Anja 🧡 Imponerende at du får inn trening også, men jeg tror, som du også sier selv, at det gir energi og føles bra! Åå gøy, den skal jeg sjekke ut!! God klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg