Litt sterkere hver dag

❤️❤️❤️

Jeg har noe fint å dele med dere, og jeg håper du vil ta det inn. Et av stedene jeg veldig ofte sitter å jobber, og bruker mye tid, er Spiren cafe. Her om dagen kom jeg ramlende inn døren, med en stor tung bag, macen i hånda, snakkende i telefonen, svett i panna og stuper stresset. Jeg følte meg som et stort kaos.  Jeg satt meg ned, mistet laderen i bakken, veltet et vannglass og hørte lyden av at en ny samtale kom inn, mens jeg allerede var i telefonen. Bah!!! Plutselig hviler øynene mine på et lite kort, som er festet på en plante. Der står det: “I Believe in ME”. Det fikk meg til å smile.

På en annen bitteliten søt plante stod det: “I am POWERFULL”. Fokuset mitt flyttet seg fra kaoset i eget hode, og jeg så meg rundt etter mer flere. Enda et kort fanget min oppmerksomhet, der stod det: “Im getting stronger every Day”.

Har dere sett noe så herlig? Jeg snakket med Nora, som jobber der. Hun fortalte meg at de hadde skrevet små positive notater på hver plante, for at de skal gro og vokse. Jeg synes det er verdens søteste ting å gjøre, og det fikk meg i skikkelig godt humør. Jeg satt der mellom alle disse søte lappene, og fine plantene. Spiste raw cheese cake og bananmuffins. For en fin dag❤️

  

Jeg hadde så lyst å dele det med dere, så kanskje noen av dere også kunne trekke på smilebåndet og synes dette var en koselige greie. Det fikk jeg hvertfall til å flytte fokuset fra uproduktivt kaos og stress, til å bare være litt mer tilstede, senke skuldrene og kose meg.

Håper du får en nydelig lørdag, og fyller den med noe ekstra hyggelig❤️ Det har du fortjent!

 

Smiiil, Maren 

 

 

11 kommentarer
    1. For en god start på dagen å lese innlegget ditt 😊
      Digger lørdags oppdateringene dine 😉😊

      Ha en strålende dag!

      Smil fra Stine

    2. Hei skjønne, flotte frøken Maren!❤️ Sååå hærlig med sånne fine quotes! Eeeelsker det!❤️ Må si at du fikk meg til å trekke på smilebåndet her altså, da jeg leste dette: jeg kom med magen i hånden!😂😂😂 Verdens mest sjarmerende skrivefeil! Haha, digger deg!!! Jeg er ikke en av de som pirker på sånne ting altså, det syns jeg er så unødvendig og frekt! Alle kan jo skrive feil! Men siden dette var så gøy, måtte jeg bare! Hehe! Så gøy å følge deg fine!❤️ Du kan få til akkurat det du vil! Så fint å se at du har det fint nå! Setter så pris på deg! Stooore gode klemmer til deg, gode, ekte, vakre deg!❤️

      1. Denne kaken har ikke noe tilsatt sukker, er glutenfri og inneholder kun naturlige ingredienser. ( for eksempel brukes dadler og honning i stede for sukker osv) Når det er raw food så er ikke ingrediensene behandlet over envise varme osv. Hovedpoenget er at alle råvarene skal være naturlige. Så jeg vil definere det som et mer naturlig alternativ som er bedre for kropp og helse. men samtidig så er det mye god helse i å kose seg. Så litt av alt, og alt med måte er løsningen – spør du meg❤️❤️

    3. Åh det er de små tingene som minner man på at man må huske å puste og at man virkelig kan få til ting! Rart hvor lite som skal til 😀
      Blir så fristet og inspirert hver gang du deler bilder fra den Cafeen, skulle ønske den var å finne i Oslo også, men får heller t turen til det glade sørland en fin sommerdag!

      Håper du har en super helg <3

    4. Åååh, for en herlig ting å gjøre! Virkelig en påminnelse om at det er de små tingene i livet som utgjør en stor forskjell! 🙂 Ha en fantastisk kommende uke, Maren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg