Like før overtagelse av nytt hus

Heii venner🌸 Jeg håper du har kost deg skikkelig i sommer, og sitter igjen med masse herlige sommerminner💗 Her er ferien over, og det er full fart både på jobb og med huset. Jeg knipset et par bilder med mobilen når jeg var innom huset i går, og tenkte kanskje det kunne være gøy å vise dere!

Nå er det 16 dager til overtagelse, og det begynner å bli ferdig i flere rom. Det er fremdeles mye som gjenstår, og det er så herlig at det er slutt på ferien for håndverkerne også. De jobber nemlig på spreng nå, og det skjer mye hver eneste dag.

Når vi endelig får overta, så starter den gøyeste delen av hele nytt-hus-eventyret, nemlig innredning. Jeg har allerede bestilt en helt vilt fin (og sykt stor) sofa, to gulvtepper, en ny lampe, en puff og masse puter. Vi skal ha sofaen fra Magnus sin leilighet i tv-stua, erstattet med et nytt og lysere trekk. Også bruker vi mitt spisebord og stoler fra min gamle leilighet. Ellers skal det meste nytt.

På handlelisten min de neste ukene står følgende:

  • Garderober på alle soverom og entreen
  • Nye håndkler til alle 3 bad
  • Teppe til tv-stua
  • Nattbord til alle 4 soverom
  • Masse potter og nye planter
  • Diverse små bord og kommoder osv.
  • Nye gryter og diverse kjøkkenting
  • Lampe til stua
  • Tv til stue og soverom
  • Diverse pynteting

Alt av hagemøbler, grill, solsenger, parasoll osv til uteområdet venter vi litt med. Det er så mye på en gang at noe må avvente litt. Vi går mot høst og vinter, så det er ikke akkurat dette som haster aller mest. Vi har store planer for uteområdene, og det blir så gøy å ta fatt på det.

Jeg gleder meg til å oppdatere dere mer på husfronten💗 Nå teller vi ned dager til overtagelse!

 

Smiiil, Maren 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg