La oss være helt ærlige nå

Heiii venner❤️

La oss være HELT ærlig med hverandre nå, hvor viktig er det med blogg lenger? Leses det fremdeles blogg? Jeg personlig leser ikke en eneste blogg og det har ikke falt meg inn å sjekke ut noen blogger det siste året. så nå vil jeg gjerne høre fra dere, leser du blogg? Er det viktig for deg at blogger fremdeles eksisterer? Alle undersøkelses som gjøres av ulike mediefirma viser at blogg har dødd som plattform, men jeg blåser i hva undersøkelsene sier, jeg vil høre fra dere😊

Jeg har en ny liten vlogg til dere, og det er så lenge siden at det nesten føles litt rart å legge ut en video igjen. hehe.

 

 

Spent på hva dere synes❤️😊

 

 

Smiiil, Maren

 

 

 

47 kommentarer
    1. Helt ærlig er jeg helt avhengig av å kikke innom 5 ulike bloggere hver dag . Jeg har et liv med sykdom som gjør at desse 5 ulike bloggene gir meg motivasjon – glede – styrke – inspirasjon i min hverdag . Jeg kan drømme meg litt bort til hva et normalt liv egentlig er også . Så jeg håper ikke alle bloggere dør ut . Jeg har ingen andre former for sosiale medier . Hadde aldri hatt krefter til det . Det ville ha stjelt den lille tiden jeg har til meg selv . Det vil nesten bli en krise om det 5 ulike bloggerne bare hadde blitt borte vekk . Jeg hadde flere en gang , men det som ikke gav meg motivasjon – glede – styrke – inspirasjon slettet jeg bare fra min liste . Jeg har noen få jeg følger på youtube , 8 stykker . Det er med å forme det livet jeg lever i dag . Jeg har funnet nye ting i livet som jeg interesser meg for . Men det er sjelden mer enn 2 – 4 oppdateringer hver måned på hver . Så en kjempe glede når noe nytt og spennende skjer i det ulike nye interessene mine .

      Helt ærlig jeg leser blogger og se noen youtube for glede – styrke – motivasjon og inspirasjon 🙂

      1. Denne tilbakemeldingen er så viktig!!! Blogg og Vlogg er viktig for mange av dere, og for noen ekstra viktig 🙏🏻 Tusen takk for at du deler❤️
        sender deg en god klem 😊

    2. Nydelig vlogg💕 Personlig elsker jeg å lese blogg, men full forståelse om du ønsker å kun ha fokus på andre plattformer (elsker å følge deg på instagram/snap)💕 Ha en nydelig helg💕

      1. Min faste rutine før leggetid er å lese blogger. Jeg er så glad i å lese blogger, og syns det er utrolig trist at ene etter den andre legger ned bloggene sine. Håper du fortsetter ❤

    3. Da er jeg tydeligvis gammeldags, for jeg elsker fortsatt blogg 🙈 Jeg elsker også Instagram, men jeg synes det er noe med det å sette meg ned å lese litt «slarv/snikksnakk» som det er mer av på blogg. Og din blogg, Maren, er favoritten! Du har en herlig blanding av det jeg liker; trening, mat, tur, familie, venner, kos, glede, ærlighet og mye mer!
      Så pliiiis, ikke slutt med bloggen ❤️

    4. Elsker blogg, har hundrevis i appen Bloglovin. Vlog er derimot helt uinteressant. Håper du fortsetter! 👍

    5. Jeg liker å lese blogg, det er mer rolig enn snap og insta! Liker snap og insta også, men da er det mer på farten og ikke noe jeg setter meg ned å leser på samme måte som blogg😊 Håper du fortsetter!!

    6. Jeg leser fortsatt også 😀 Blir ikke en morgen uten blogg og kaffe 😉 Så håper du ikke slutter helt enda <3

    7. Jeg er svært glad i blogg. Riktig nok ikke mange, men jeg kikker innom 3 stk hver dag og deriblant er din. Litt småkrise at alle heller satser på Instagram og lignende, jeg har ikke dette da jeg synes fokuset på instagram er for overfladisk. Instagram gjorde meg mer vondt enn positivt og derfor slettet jeg, og fortsatte heller søke opp de 3 som jeg synes gav meg positivt på blogging istedenfor. Håper virkelig ikke du slutter.

    8. For min del er det fortsatt viktig.
      Er ofte innom her med et håp om et nytt innlegg:-). Skjønner godt at det er krevende å skaffe innlegg både for blogg og insta, men vennligst fortsett.

    9. Jeg er veldig glad i blogg, men leser riktignok ikke så mye blogg lenger fordi de fleste jeg følger har sluttet med jevnlige oppdateringer. Men de få som fortsatt oppdaterer jevnlig følger jeg fast 🙂

    10. Jeg leser fortsatt blogg! Og syns det er trist hver gang noen jeg følger slutter å blogge. Full forståelse for at andre formater frister mer. Selv har jeg ikke snap/ insta. Jeg syns det blir for overfladisk og uinteressant, så jeg koser meg fortsatt med blogg. Dersom du velger å slutte, er det hyggelig om du skriver et innlegg om at du avvikler. Er så kjedelig å gå og vente på et innlegg, også er en blogg man har fulgt i mange år plutselig borte. Uansett helt opp til deg hva du ønsker å gjøre. Men JEG vil gjerne fortsette å lese bloggen din iallefall.

    11. Jeg liker også godt blogg, da jeg kjenner at jeg blir stresset av å være på Insta.
      En blogg kan man sette seg ned med (helst på pc, ikke mobil), og bruke litt tid på. Man kan også gå tilbake og gjenfinne ting i etterkant, det blir ikke borte slik som på andre plattformer. Bloggen gir også mulighet for mer tekst og dybde i innholdet. Jeg synes det er synd at så mange går over til de “raske” plattformene, men kan forstå det ut fra deres ståsted, da det sikkert er raskere å få ut innhold der. Hvis du skal fortsette med bloggen, så må det være fordi du selv ønsker å skrive lengre tekster og føler at du har tid til å opprettholde en viss kvalitet, ikke kun for å tilfredsstille oss som fortsatt liker dette “gamle” formatet. Hastverksinnlegg og reklame er ikke det vi ønsker, hvis du skjønner. :-))

    12. jeg leser med jeg, men skjønner jo at det kan være litt demotiverende når “alle” slutter, og engasjementet går ned. Ville ikke blame deg om du gav deg etter mange år, selv om jeg håper du ikke gjør det! =)

    13. Jeg liker godt å lese blogg, det er en pause i hverdagen og man kan kose seg med innlegg lenger enn med Instagram. Håper du fortsetter! 🙂

    14. Jeg leser fortsatt blogger, og din er den jeg er aller mest glad i🥰💛 Skjønner deg hvis du velger å satse mer på Instagram, men jeg får mer en slags ro av å lese blogg enn å se på Instagram😊 Og vloggene dine er helt fantastiske🤩

    15. Leser bare 1 blogg, og det har jrg gjort lenge. Og det er din. Noe med det å lese noe, og ikke bare sveioe og scrolle på mange små innlegg…

    16. Ja jeg leser din blogg, og trives veldig godt med det 😊 Jeg liker blogg bedre enn snap/insta, for da kan jeg liksom sette meg ned eller lese mens jeg sykler eller går på elipse, som jeg ofte gjør. Håper du fortsetter, for liker bloggen din veldig godt 🤞🏻

    17. Jeg liker veldig godt å lese blogger, så jeg håper ikke at du slutter! Jeg føler at det er noe helt spesielt og fint med det å lese blogg som jeg ikke får gjennom f.eks. instagram.

    18. Leser fortsatt blogger! Insta og snap er vel og bra, men det blir så kort og overfladisk. Mer interessant å lese blogginnlegg. Dine innlegg inspirerer, og er en god og sunn motpol til det «perfekte» som mange forfekter i de raske SOME. Ikke slutt😊

    19. Hei fine! Jeg personlig ser på insta/snap som noe jeg bruker FOR MYE tid på. Det betyr at det er vanskelig å få «godfølelsen» av innhold som postes på slike plattformer. Din blogg og dine vlogger derimot er noe jeg setter av tid til med gjevne mellomrom fordi det gir meg treningsmotivasjon og inspirerer til en aktiv og balansert hverdag! Og det er innhold som treffer meg ekstra bra nettopp fordi jeg søker det (ikke blir tilfeldig overrumplet med gjennom litt scrolling i sosiale medier). Den gode formidlingsevnen mener jeg at forsåvidt også man i mye større grad mister gjennom å kun publisere korte stories på snap/insta.
      Konklusjon: Ja til blogg!

    20. Hei,,, elsker å lese blogg og er så lei meg for at flere slutter eller går ned til et par innlegg i uka. 😭Det er ikke det samme på Instagram, der blir de så like og ikke så personlig 🙈så jeg håper du ikke slutter😍😍hilsen meg på snart 60😂

    21. Jeg leser mye heller blogg enn å se på instagram. Jeg er kronisk syk, og jeg kommer meg ikke ut av huset mer enn kanskje en gang i måneden. Da setter jeg veldig pris på gode innlegg, og pene bilder som ikke forsvinner etter 10 sekund på story… Og jeg må ofte legge vekk mobilen også pga formen, mens en laptop er ofte enklere for meg å bruke. Jeg liker sakte medier, kan bruke tid på å lese i stedet for at det er over på et blunk… Jeg syns rett og slett det er trist at så mange bare går på instagram nå, for alle de som ikke bruker sosiale medier så mye, og som er mye alene.

      Håper ikke du slutter, men forstår om tiden ikke strekker til <3

    22. Jeg leser blogg! Jeg følger også med på sosiale medier men synes det er noe eget med å lese blogg 😀

    23. Jeg leser fortsatt blogger og klikker meg stadig inn her for å se om du har lagt ut et nytt blogginnlegg! Tydeligvis er jeg ikke den eneste, selv om det sies at blogg er ut 😊

    24. Jeg leser fortsatt blogg!
      MEN, det har blitt mindre i det siste fordi de bloggene jeg leser ikke oppdaterer like ofte lenger. Så jeg klikker ikke innom og forventer nytt innlegg hver dag, men noen innlegg i uka er helt topp. Jeg synes det er viktig med litt forutsigbarhet i form av at man veit ca hvor mange innlegg som kommer i uka. Dersom en blogger går fra et innlegg om dagen til ingen på et par uker, glemmer jeg det litt av og blir skuffa hver gang jeg klikker innom uten et nytt innlegg.
      Personlig er jeg ikke så fan av alle videobloggene, en kombinasjon er fint 🙂

      Håper virkelig du fortsetter med bloggen litt til😁🤩

      Håper det ikke ble for rotete (skylder på ammetåka)

    25. Æ les bloggen din hver dag, og syns du har et nydelig, variert, ekte og ærlig innhold! Så det bli et savn viss du slutte med blogg! Og videobloggan din e priceless!!!😍😍😍

    26. Syns blogg er kjempegøy! Har lyst å sjekke flere blogger, men finner rett og slett ikke så mange bra lenger. Jeg syns det er dumt at flere og flere kun er på Instagram, fordi det blir så overfladisk og det gjør meg litt stresset. Det er så lett å bla videre, og plutselig ha endt opp med å se 30 reels som er bare tull. Jeg skjønner det fra influenser-siden, men personlig skulle jeg ønske at flere blogget. Sjekker jevnlig din blogg, Ida Wulf, Caroline Berg Eriksen, og skulle ønske jeg kunne lese mange fler!

    27. Leser ikke så veldig mange blogger, for å være helt ærlig, men DIN er jeg veldig ofte innom. Blir sååå glad for hvert eneste innlegg du legger ut, det gjør dagen min bedre når jeg føler meg trist og nede, og du inspirerer meg så til de grader når jeg har en god dag. Bare så du vet <3 Ser så opp til deg, og føler at jeg får et bedre og dypere innblikk i livet ditt/hverdagen din gjennom bloggen enn hva jeg gjør gjennom Instagram og snap.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg