La matfesten fortsette

Reklame | Annonselenker

God første juledag ❤️ Hadde du en koselig dag og kveld i går?

Jeg hadde en så koselig julaften, og våknet opp, etter 9 timer søvn, fremdeles stappmett. hehe. Nå er det straks klart for nytt juleselskap. Jeg skal ta bena fatt, og gå til selskapet, rett og slett bare for å bevege kroppen litt, og lage plass til mer mat. Første juledag frokost/lunsjen er legendarisk, og det er alltid så utrolig mye god mat. Jeg gleder meg!

Genser HER (50% salg ) // Bukse Levis

Nå er det på tide å komme seg avgårde her. I morgen skal jeg dele litt treningsinspirsjon med dere i form av et nytt program. Jeg tenkte på å legge det ut i dag, men la oss ta enda en kosedag før vi begynner å snakke om trening. hehe. Hvis noen av dere har veldig lyst på det allerede i dag, så legg igjen en kommentar, så skal jeg se hva jeg får til i kveld.

Nyt denne juledagen. Det er et helt år til neste gang folkes. Nå er det bare å kose seg❤️

 

Smiiil, Maren

 

1 kommentar
    1. Kos deg masse. Koselig å titte innom her i romjulen. 1dag er en magisk deilig dag. I år er jeg dessverre på vei til jobb og kveldsvakt nå , men kjenner at det er helt okay. Min tur i år, og så hadde jeg en herlig kveld i går. Håper du legger ut et treningsprogram til 3 dag jul ihvertfall.
      Kos deg. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg