Klar for sommer, med de fineste bikiniene

Reklame | Annonselenker

Den beste tiden er fremfor oss folkens, og jeg er så glaaad☀️ Sommer kommer, og jeg har ledet litt rundt etter de fineste bikiniene. Jeg har flere av disse selv, da de er favoritter som går igjen sesong etter sesong, men i nye farger. Flere av disse er fra NLYbyNelly, og det betyr at Maren25 koden funker på disse også, men kun ut dagen i dag☀️ HER finner du alt fra NLYbyNelly.

Det er så smart å være tidlig ute med bikini, for plutselig er det full sommer og da er alltid de fineste utsolgt. Så la oss ta en titt på noen av mine favoritter:

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Jeg tenker at jeg kommer til å gå for en sort, og en hvit bikini i år, også kanskje en i en litt fresh farge. Jeg liker veldig godt den i burgunder og olivengrønn. Jeg har den typen fra i fjor, og elsker virkelig formen på den bikinitoppen, så behagelig og så fin.

Tenk at det snart er sommer folkens☀️ Jeg er så klar! Båtturer, holmeturer, oppleve mer av den norske fjellheimen, telttur, reker på brygga, godt i glasset, bade, late dager på stranda og varme sommerkvelder med fine folk. Åååå som det gledes🧡

Er det flere som gleder seg?

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Har du innlegg med bilde hvor du har på deg den olivengrønn? Lyst til å se hvordan den er på 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg