Kjenner litt på nervene

Hei og good fredag🧡 Jeg sitter i sofakroken, med en stor kopp kakao laget på havremelk, og en pjusk liten hund i armene. Leo er ikke helt i form, og da avlyser mor alle planer, rydder kalenderen og setter av dagen til å passe på babyen min. Sånn er det bare, og mange vil nok kanskje tenke at det er helt vilt. Samtidig så tror jeg alle hundeeiere forstår det veldig godt🧡

En ting jeg må få til i dag ( krysser fingrene for ta lille vennen er bedre i ettermiddag) er å dra ut til Sørlandssenteret for å rigge opp til morgendagens store treningsevent. Jeg er SÅ spent, gira, glad og litt nervøs for morgendagen. 70 stykker kommer på timen min, og jeg skal gjøre alt jeg kan for å pushe, motivere, heie og inspirere hver og en av dem⭐️

Det er så vilt kult at så mange har lyst å trene sammen med meg, på en lørdag, på et kjøpesenter. Jeg blir stolt av sørlendinger, som har et ufortjent rykte med at vi er litt treige og lite spontane, for det er søren så sprekt og kult å stille opp på dette her. Jeg skal gjøre mitt aller aller beste for at dette skal bli en super-positiv opplevelse for alle som kommer.

 Genser & jakke – Urban Pionér // Ringer – Maria Black // Caps – Varsity // Bukse – Frame // Sko – Adidas

Så mine fredagsplaner er altså hundekos, og forberedelser til treningsevent. I kveld blir det taco, gullrekka og en god venninne på besøk. Den perfekte oppladning til morgendagen🧡

Hva er dine planer for fredagen, og helgen? kanskje er du en av dem som skal trene med meg i morgen? I hope so🧡

 

Smiiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hei, kommenterer sjelden, men ville bare si hvor inspirerende du er. Takk for du formidler et så sunt forhold til mat og trening, du inspirerer meg til å roe ned når det blir mye, og gir meg gode økter når motivasjonen er litt borte, og at et sunt kosthold inneholder litt av alt ❤️💛 Bloggen din er også variert, og blir alltid glad når du publiserer 😍

    2. Masse lykke til i morgen, jeg tror det kommer til å gå kjempebra! <3 Heier på deg og vet du vil spre masse treningsglede i morgen. God bedring til lille Leo også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg