Julegavetips til henne

Reklame | Annonselenker

Jeg håper det er flere enn meg som ikke er i mål med alle julegavene enda, jeg har faktisk ikke begynt enda. I dag tenkte jeg dele en liten liste med små tips til julegaver til henne. Kanskje jeg skal lage en til han også? Jeg har lagt budsjettet helt ned på denne listen her.

Jeg for min del har en det venninnegaver som ikke skal være så dyre, og da er slike ting som sminke, hudpleie, dugftlys osv helt supert. Joggebuksen og treningsgenseren på listen har jeg selv, og jeg elsker begge to. Skoene står høyt på listen min, og alle småtingene av strikk, masker, skrubb, rens er supergode ting som jeg virkelig liker selv.

Sminkeservietter / Joggesko / Strikk / Duftlys / Highlighter / Ansiktsskrubb / Spenner / Pinsett / Hårføner 

Peel off mask / Dagkrem / hudprodukter Löwngrip / Shampo / Solpudder / Ansiktsolje / Ansiktsmaske 

Duftlys / Tangleteaser / Spenner / Hansker / Lue / Sminkekoster / Sko 

Nike joggebukse (min favoritt) / Nike genser / Skjerf / Lue / Sko / Øredobber 

 

Hvordan er ditt forhold til jul og gaver ? Har du noe spesielt du ønsker deg til jul? Jeg har ikke så mange jeg kjøper til, og forsøker å ikke ta helt av, men jeg skal være så ærlig å si at jeg synes det kan være vanskelig gå begrense meg, for det er så gøy å gi gaver🧡

Jeg skulle ønske jeg var en superkreativ sjel, som kunne strikke en genser til noen, eller gjøre noe annet hyggelig. Dessverre eier jeg ikke kreativitet eller tålmodighet til å sitte ned å lage ting. Hvordan er det med deg? Lager du noen av julegavene dine, i såfall hva lager du?

 

Smiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer
    1. Jeg lager en julegave til søsteren min, hun skal få en strikket genser,men den blir ikke ferdig til jul da. 😉
      I år har jeg faktisk noen ønsker, men jeg blir like glad for en bok eller noen deilige kroppspleie produkter. Stas og koselig uansett. Klem

      Hva syntes du om Hjem til jul serien?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg