Julegavetips til henne

Reklame | Hunkemöller

❄️That magical time of the year ❄️

Endelig dere, endelig er det tid for å begynne å tenke på julehygge, med både julepynt, julefilmer, masse god mat og julegaver. Jeg er i full gang med julegavene, og i dag har jeg lyst å dele litt alle de nydelige gavetipsene som finnes inne på Hunkemöller.

Det finne mye godsaker, og jeg fikk jo lyst på alt undertøyet der inne selv. men nå er det gaver jeg ser etter, og her inne tenker jeg at det er perfekt å finne gave til venninner, mamma, mormor og svigerinne. Jeg har gledet meg til å dele tipsene mine med dere, forhåpentligvis får du litt inspirasjon💗

Hva med en nydelig morgenkåpe i mykeste kvalitet til en du er glad i? Eller en herlig kosedress, som er så god å ha på seg hjemme, men samtidig så fin at du gjerne kan gå på butikken og gjøre ulike ærend i den. Det finnes SÅ mange herlige varianter, noen av de fineste jeg vet er en sort kosedress med v-hals, myk og nydelig loungewear i mintgrønn, eller en grå ribbet loungewear kosedress.

Tøfler er noe alle kan ønske seg, og spesielt de nydelige variantene de har hos Hunkemöller. Jeg elsker de brune suede tøflene. Så delikate og fine!

Jeg må også nevne at utvalget av lekkert undertøy er helt enormt, så hvis du ønsker deg en liten julegave til deg selv så er Hunkemüller stedet. Hjelpes så mye fint! Det kan jo være fint med et sett rødt juleundertøy i desember?

Håper dette hjalp litt til noen fine julegavetips i denne koselige førjulstiden❄️ Du må mer enn gjerne dele noen av dine tips til alle de nydelige kvinnene i våre liv. Det er så fint å tipse og inspirere hverandre💗

 

Smiiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg