Julegaven alle kan ønske seg

Reklame | Daniel Wellington

Det er kun et par dager siden jeg klagde litt her på bloggen, fordi jeg lå så langt etter med alt av julehygge. Nå derimot, nå er juletreet pyntet, julepynten er hentet fra fra boden, og jeg har et par av årets julegaver i boks. I år får noen nær meg en nydelig klokke, og en utrolig fint armbånd.

Har du fått med deg de nye klokkene fra Daniel Wellington? Iconic klokkene ble lansert for kort tid siden, og jeg synes de er så utrolig vakre. Jeg har alltid likt klokkene til Daniel Wellington, de er tidløse, klassiske og passer alltid – uansett hva jeg velger å style dem med. Tidligere har klokkene med brun skinnreim vært favoritten, deretter klokken med gullreim, og nå er jeg helt forelsket i Iconic klokkene – både i gull og sølv. Det som er genialt med Daniel Wellington, er at de har klokker til både han og henne.

Et fantastisk juletilbud til deg:

Akkurat nå har DW et tilbud hvor du får 20% rabatt dersom du kjøper 2 produkter eller mer. Det betyr at det lønner seg å få unna et par av julegavene hos Daniel Wellington. I tillegg har jeg en kode som gir deg 15% EKSTRA RABATT på kjøpet ditt!!! Koden du bruker på nettsiden er: MARENE

Alle produktene kommer i nydelig juleinnpakning, slik dere ser på bildene mine her. Det er jo helt supert, du slipper å pakke inn, og den som mottar gaven får en superfin innpakning. Dobbel rabatt her altså, dersom du bestille to produkter eller mer. 20% rabatt fra før, og ekstra 15% rabatt med koden MARENE. Kan det bli bedre?❤️

      

Klikk HER for å se hele utvalget av klokker, armbånd og ringer

God jul fine dere, håper dere nyter førjulstiden, og at dette innlegget gav noen av dere litt inspirasjon til julegavene❤️

 

Smiiil, Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg