Julebord og helgeplaner

Reklame | Annonselenker

Heiii og god fredag❤️ Jeg kom akkurat inn døren fra en skikkelig gøy treningsøkt sammen med en god venninne. Aldri i verden om jeg hadde dratt på Cardio strength dagen etter julebord, men jeg hadde min faste fredagsavtale med Edle, og den brytes ikke kun på grunn av litt vin og et par timer for lite søvn. Den gruppetimen er så gøy, med litt aerobic først, og styrke etterpå. 30 minutter av hver, helt super start på helgen! Vi kjører med strikker og helt lette vekter, og det føles så godt. Det må ikke alltid være tunge vekter og maksløft.

På vei hjem kjøpte jeg med meg en stor smoothie bowl og en dobbel latte på havremelk, og nå sitter jeg her å koser meg, med Leo sovende inntil meg, og God morgen Norge på tv. Så fin start på helgen❤️

I går hadde vi julebord med den opprinnelige Bootcamp gjengen, og det var så koselig. Fantastisk mat, god drikke, magisk dessert og skikkelig god stemning. Det er så gøy med den gjengen, vi er en så herlig miks av like generasjoner. Mamma er der også, og det er så koselig.

Jeg hadde på meg en glitter jumpsuit, og den finner dere HER. Den er helt utrolig god å ha på seg, og strammer ingen steder✨ Perfekt til spise-god-mat sesongen. Hehe😅

Nå er det endelig helg, og jeg hadde egentlig litt reiseplaner denne helgen. Av ulike grunner ble ikke den turen noe av, så nå blir det skikkelig kosehelg i Kristiansand. I kveld skal jeg lage middag med venner, og i morgen blir det lunsj i byen, litt juleshopping og sosialt med en herlig gjeng på kvelden. Søndag er familiedag😍 Inni der blir det nok litt trening også, men lav intesitet og kun trening med overskudd. Det har vært en super treningsuke, og da er det viktig å bruke helgen til å lade litt opp.

Hva skal dere i helgen fine venner? 

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Du kledde den jumpsuiten utrolig godt!😍 Kan jeg spørre hvilken størrelse du har den i og om den er gjennomsiktig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg