Jul hjemme hos meg

Nå har jeg så julestemning at det bobler over❤️ Leiligheten er julepyntet, alle gavene er handlet inn, masse lys er tent, og skuldrene er senket. Jeg har ikke så mye julepynt her hjemme, men det er ikke så mye som skal til for å gjøre det koselig. Juleblomster, lys, stjerner og pakker.

Akkurat denne dagen har jeg gledet meg så til. I dag skjer det SÅ mye hyggelig på en og samme dag. Jeg startet dagen med min bestevenninne som er hjemme fra København. Kaffe, kanelboller, julekos og litt shopping.

Nå er jeg hjemme en liten tur, og skal straks løpe ut døren igjen. Julens største happening, sett bort fra selve julaften, skjer hjemme hos foreldrene mine i kveld. Hele slekta samlet, masse masse mat, bytting av gave og bare masse kos. Mine foreldre har laget mat til den store gullmedalje, og jeg gleder meg så til tidenes juleselskap.

Etterpå skal jeg videre på julebord med jentegjengen❤️ FOR en lørdag!

Jeg kommer ikke til å ta en digital detox og logge av blogg og Instagram, rett og slett fordi jeg synes det er koselig å sjekke innom her. For meg er bloggen en hyggelig greie, og det stresser meg ikke å skulle oppdatere den.

Så da vet dere at det vil være nye innlegg her gjennom romjulen, og jeg håper dere vil titte innom❤️

 

Smiiil, Maren

 

3 kommentarer
    1. For en koselig leilighet. Det er så koselig at man pynter hjemme hos seg selv, selv om man bor i en liten leilighet alene og skal hjem på ferie. Det er så bra!!! Og så flott du har det.
      Høres ut som en perfekt julelørdag.
      Og gleder meg til romjulsoppdatering. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg