Jeg vet at jeg lovte, men

Reklame | Annonselenke

Jeg MÅ blir flinke på å ikke love ting jeg ikke kan holde, sånn som å love at en blogg kommer morgenen etter jeg har spilt den inn🙈 Jeg glemmer hvor mye jobb det er å redigere dem, og nå har jeg styret med dette i nesten hele dag.

Nå er jeg så og si i mål, men jeg må gå gjennom den og ta siste finish før den kan publiseres. Så selv om jeg lovte i dag, så blir det altså i morgen. Sorry💗 Jeg tror dere vil synes denne er ganske gøy, så jeg håper den er verd å vente litt på🙏🏻

Kjole HER

Håper dere har en deilig lørdagskveld, og nyter denne helgen fullt ut!! Jeg gleder meg til å oppdatere dere i morgen igjen, og endelig få ut denne vloggen til dere.

Snakkes i morgen fine venner🌸

 

Smiiil, Maren 

2 kommentarer
    1. Du får bare ta det som et kompliment at vi venter ivrige på Vloggene dine 😊👏🏻 Gleder meg til den kommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg