Jeg tror det er dette jeg er ment for å gjøre

I skrivende stund sitter jeg i hotellsenga, så full av inntrykk og gode følelser. FOR en dag! Jeg elsker virkelig å holde gruppetimer. Jeg får et boost av det, som ikke kan beskrives. Det gir meg helt vilt mye, og når tilbakemeldingene er så gode som de var etter timen i dag, nei da kjenner jeg at jeg blir helt varmt i hjertet❤️

Jeg tror det er dette jeg er ment for å gjøre, rett og slett!

Det var så gøy i dag, med så enormt mange fine deltagere, masse super-flinke instruktører og crew. Super lokasjon, fine stands, bra mat og god stemning fra start til slutt. For en dag!

Jeg var på et meget lærerikt foredrag med tema: 10 myter om kosthold. En yogatime med Bertine Zetlitz, CrossFit med to dyktige karer, en ubeskrivelig høypuls med Marius Monroe og min egen Bootcamp (#skyrøkta). 

          

Jeg må le av et par av bildene her. Dette er så ekte treningsglede som man kan få. Uredigert, grisesvett og herlig. Jeg synes det er fint jeg, la oss vise frem svette fjes og trening slik det faktisk ser ut. 

Jeg lovte dere å filme skyrøkten, og det rakk jeg å gjøre. Det overhode ikke min beste film, for det gikk fort, MEN dere får hele økten så snart filmen er redigert – og det er jo det viktigste! Nå skal bena høyt, og candyking ned på høykant❤️ Ha en deilig lørdagskveld alle sammen!

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
      1. De var på en stand, så vet ikke noe om dem dessverre. Men det er vafler, laget uten sukker og med protein i. også er de stekt i et belgisk vaffeljern og det gjør at de blir sånn ❤️ Det kan kjøpes på feks Clas olhson for sånn 300kr , har det selv og 😀

    1. Jeg har slitt med overbelastning i det ene kneet, da jeg begynte for fort med for tunge vekter.. veldig kjedelig da det ødela mye av treningsmotivasjonen jeg hadde. Jeg kom inn i en god flyt nå etter jul og har vært veldig forsiktig med vekter når jeg har trent bein, likevel opplever jeg nå at smertene i kneet begynner å komme tilbake.. har du noen tips til øvelser, og har du selv slitt med overbelastning i kneet? Er ikke elipsemaskin noe som skal bære relativt skånsomt for knær?

      Må bare si at du har en veldig inspirerende blogg! De forskjellige øvelsene du legger ut er ofte en god motivasjon når treningslysten ikke er helt tilstede:)

    2. Jeg lurte på om du har noen tips til øvelser hvos man har overbelasting i kneet? Jeg begynte å trene igjen etter en veldig lang pause grunnet overbelasting i kneet jeg fikk i fjor, pga for tunge vekter på for kort tid.. nå har jeg begynt å merke det i kneet igjen selvom jeg har vært veldig forsiktig med vekter. Er dette noe du har hatt problemer med selv? Og er det slik at man ikke bør gjøre benøvelser i det hele tatt? Er det slik at elipsemaskin skal være relativt skånsomt selv med plager i kneet?

      Du har en veldig inspirerende blogg! Og øvelsene du legger ut gir god motivasjon når treningslysten ikke er helt til stede:)

    3. Jeg fikk dessverre ikke plass på timen din foreligge lørdag, så gleder meg til å se filmen og gjøre øvelsene hjemme 🙂 Vil du legge i instafeed når den er publisert på bloggen?

    4. Hei! viser til lysbildet med punkter, hvor et av punktene er “ikke spis etter 20”. Kan du utdype det? Legger man mye på seg av det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg