Jeg sluttet faktisk aldri

Reklame | Oslo skin lab

Heii dere🧡  Jeg håper dere har en fin søndag, og nyter helgen. Jeg har hatt en rolig start på dagen med kaffe, smoothie, litt sunn snacks og en god tur med Leo. I smoothien min er det frossen mango, banan og bringebær, havremelk, og et par ss vanilje kesam. I tillegg er det en pose av The Solution fra Oslo Skin Lab.

Jeg har delt dette kollagenpulveret med dere flere ganger, men ikke skrevet så mye om det de siste månedene. Det betyr ikke at jeg sluttet å bruke det – tvert i mot har jeg brukt det fast, og bestilt det hjem på helt vanlig måte. Jeg skrev til dere forrige gang at jeg kjenner så godt effekt av dette, at jeg ikke kan se for meg at jeg kommer til å slutte med det – og det gjorde jeg ikke heller.

  

Dette er mine grunner til å ta kollagenpulver fra Oslo Skin Lab:

🧡Produktet har INGEN tilsetningsstoffer, det er helt rent kollagen

🧡Huden på hele kroppen min føles fastere, og mest spenstig

🧡Fuktigheten i huden bevares på en mye bedre måte enn tidligere

🧡Jeg føler jeg ser mer vital og ”frisk” ut i huden i ansiktet. Jeg ser at jeg har mer glød enn tidligere.

🧡Pulveret smaker overhode ingenting, og kan blandes i både vann og mat. Jeg blander det i kaffe eller smoothie / juice som oftest.

🧡Pulveret fungerer ikke kun i ansiktet, men over hele kroppen.

🧡I tillegg har det forebyggende effekt på aldring av huden

Dette er hva jeg føler selv, men studier viser en gjennomsnittlig reduksjon av linjer og rykter på hele 20% etter 8 ukers bruk. The Solution hjelper også mot appelsinhud.

Jeg sluttet som sagt aldri å bruke det, selv etter samarbeidet mitt med Oslo Skin Lab var over. Nå har jeg fått muligheten til å jobbe med dem igjen, noe jeg er veldig takknemlig for. Grunnen til at jeg er så glad for det er selvfølgelig fordi det er et produkt jeg bruker fast, men mest av alt fordi jeg nå kan dele en saftig rabattkode med dere.

Rabattkode til deg:

Ved å følge linken HER får du 65% rabatt på første levering, og deretter 30% rabatt på de neste. Pakken kommer direkte i postkassen, og det er ingen bindingstid.

Nå skal jeg spise opp her, før jeg drar opp til familien min. Vi er alltid sammen på søndager, da er det familetid🧡  Jeg håper du får en herlig dag!

 

 

Smiiil, Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg