Jeg selger leiligheten, og det gjør litt vondt

Det føles så rart for meg at leiligheten min skal selges. Jeg er overlykkelig over alt som venter, og det nye huset blir fantastisk, men denne leiligheten her har jeg et helt spesielt forhold til. Det er verdens tryggeste sted, min lille (store) hule som har vært det stedet jeg har så uendelig med gode minner fra, de siste 6 årene. Jeg synes den er så fin, og jeg har brukt mye tid på å lage den til min egen, og nå skal noen andre bo der…

Jeg håper det blir noen som vil like den like godt som jeg har gjort, kjenne på alle de samme gode følelsene, og skape like mange gode minner der ❤️

Leiligheten legges ut i starten av januar, men når jeg så disse bildene så fikk jeg så lyst å dele dem med dere. Jeg fikk lov av min fantastiske megler Ina Andersen å dele dem.

Hvis det skulle være noen spørsmål rundt leiligheten så kan Ina nås på telefon: 947 811 88  og e-post: [email protected]

  Foto: Sondre Transeth

Jeg tror dette er det meste jeg har vist av leiligheten min noen gang, hehe. Så gøy å endelig få viste dere litt mer av hvor jeg (enn så lenge) bor 😊😊

Fy søren for en spennende tid dette er. Jeg bobler over av lykke, samtidig som jeg kjenner på at det er store endringer som skjer❤️ Jeg er så glad jeg klarte å holde på bloggen gjennom den lille kneika med dårlige oppdateringer, slik at jeg nå kan ta dere med på denne reisen😍

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

14 kommentarer
    1. Ååå kjære deg, skjønner så godt at det er tungt å selge leiligheten sin som man trives så godt i❤️ Men jeg er sikker på at de eller den neste som skal bo der kommer til å trives kjempegodt, ser jo så utrolig fint ut hos deg🤩 Og gratulerer så mye med huskjøp, så spennende og artig tid dere har i møte😃👏🏻 Ønsker deg en god tirsdag videre og takk for herlig vlogg som kom ut på søndag😃❤️

    2. Så spennende! Akkurat flyttet selv og vært gjennom salgsprosessen tidligere i år, og det gjør alltid litt vondt å flytte fra et sted man har gode minner og har følt seg så trygg <3
      Men nå er jeg og forloveden i drømmehuset, det ble definitivt verd det! Flytta for en måned siden og holder på å pakke ut de siste kassene nå, mellom pynting til jul og kakebaking 😀 Gled deg til huset står ferdig! Nybygg virker skikkelig digg da!
      Kjempefin leilighet du har, håper du får en god kjøper og en bra pris! Sørmegleren anbefales, brukte de vi også til salg tidligere i år, bare god erfaring!

    3. Du har det så fint. Og jeg skjønner deg godt, jeg kjenner det på samme måte om jeg skulle flyttet fra min lille hule nå… Men tenk på hva du får oppleve nå og med hvem!! Heldigvis så er det å flytte en litt lang prosess, så man rekker å fordøye ting litt etthvert, selv om det uansett er litt vemodig å gi fra seg nøklene. Klem

    4. Sååå fin leilighet!! Har aldri bodd alene, kun hjemme med foreldre eller sammen med kjæreste og barn. Noen ganger kunne jeg tenkt min egen leilighet (er det lov å si…). Da kunne jeg tenkt meg din!

      (Husker du forresten hvor skittentøyskurven din er fra, den kunne jeg trengt:-))

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg