Jeg har vlogget hele helgen

Heiii venner🌸 Nå blir det perioder det er litt stille her igjen, men jeg håper det hjelper litt at jeg har en rykende fersk vlogg til dere. Sist vlogg var for under en uke siden, så jeg prøøøøver å bli flink til å dele vlogger oftere med dere☀️

Her kommer en vlogg fra helgen, som ble unormalt innholdsrik til å være i disse litt kjedelige tider😍 Alt fra grillings, til stygge-kommentarer, et lite utbrudd om kropp fra min side, fine turer, interiør til huset +++

 

 

 

Håper dere liker den🌸

 

Smiiiiil, Maren

 

 

10 kommentarer
    1. ååå så vanvittig fint og koselig å se en vlogg komme fra deg! I en tøff oslo hverdag der alt er nedstengt må jeg bare si at jeg setter ekstremt stor pris på vloggene dine! De er så koselige:)

      mange klemmer fra meg

    2. Du vet at flamingo i hagen/ved huset betyr at man er swingers?😂 det er hvis sånn tegn til andre swingers par😄

      1. Her på sørlandet så er det ananas 😂🍍🍍 man setter hvis en ananas i vinduet! Aaaner ikke om det stemmer, kjenner ingen som er i slike miljøer, men hørt om det. Kan garantere at flamingo representerer ingenting sånn for oss 😂🙈

    3. For en fin og herlig vlogg, kjære deg😍❤️ Ble så glad av å se denne🤩☀️ Negative kommentarer og at man kommenterer kroppen til andre er så utrolig unødvendig! Du ser kjempebra ut, Maren- aldri tro noe annet❤️ Ha en fin uke videre❤️ Klem til deg❤️

    4. Det er så koselig å se vloggene dine! Skikkelig godstemning som strømmer gjennom skjermen! Keep them coming! 😀

    5. Helt herlig vlogg som alltid!!😍💕 For en fin helg du hadde i det nydelige sørlandsværet, og du er så flink til å utnytte det å være masse ute🌞 Helgefølelsen kom momentant av dette, og tror jaggu det må bli reker og litt vin her i kveld😊🥂 (og smågodt🤤) Du er en gledesspreder og jeg får såå mye positiv energi av å se på deg og den positive energien du gir😊 Så koselig vennekveld dere hadde, og for en oppfinnsom og gøy gave dere ga😍🦩 Trenger ikke reise til syden når man kan lage sydenstemning hjemme i hagen🍹🍍🌞 Så utrolig snill mammaen din er som ordnet så fin bursdagsfeiring til deg💕🥰 Elsket forresten også bursdagsvloggen din, og gratulerer så mye med overstått til deg😊🎂 Drit i alle stygge kommentarer, du er et så bra forbilde!!😊 God helg😊

    6. For en herlig vlogg. Liker at du er både glad, åpen og ærlig. Den treningsgleden for en fredag, elsker det samme selv.
      Kjipt at du får kjipe kommentarer, det synes jeg ikke du fortjener!! Sykt misunnelig på alle tingene du kan gjøre i Kristiansand, selv om det er ikke er så mye, men det å gå i butikker og cafe. Småting! Og ikke minst treningssentre. Her er alt stengt ennå, selv om man finner en hverdag i det å😋.
      Gleder meg til å se hvordan det blir i huset deres. Digger stilen din. Klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg