Jeg har vlogget en hel uke

Heiiii og god tirsdag mine venner☀️

Her kommer endelig en ny vlogg til dere, og den går fra mandag til søndag, så her en en skikkelig lang vlogg. Noen vil nok syne den er i lengste laget, og andre vil synes det er helt perfekt at den er litt lang. Gi gjerne en tilbakemelding hva dere tenker her❤️

Jeg håper dere liker den, som alltid er jeg litt nervøs når jeg slipper en vlogg. Det blir liksom så veldig personlig når jeg tar dere med meg overalt😊

 

 

Hos meg her hakker videoen en del, og det ødelegger så mye😭 Håper ikke det skjer hos dere, og at dere får sett den i HD-kvalitet uten avbrytelser.

 

Ha en nydelig tirsdag mine venner❤️

 

 

Smiiiiil, Maren 

21 kommentarer
    1. Superkoselig vlog (som alltid) – jeg synes det er helt perfekt med litt lengre videoer <3 Du har alltid en så fantastisk fin utstråling og energi, som virkelig smitter over til oss som ser på – det settes stor pris på i disse tider! Stor klem

      1. Nei men ååå, tusen tusen takk ❤️❤️ Det betyr mer enn du tror å høre det! Det satt så langt inne for meg å starte med vlogg, så dette er veldig hyggelig 😊😊

    2. Blir så glad av å se vloggene dine🤩 Og at vi får følge deg en hel uke er bare stas👏🏻 Takk for at du fortsetter å spre treningsglede, sunne og litt usunne matvalg❤️ Takk for at du deler både glede, tårer og litt frustrasjon❤️ Du inspirerer så mye av å bare være deg selv😍 Og du ser kjempefin ut både med og uten sminke, så det må du ikke tenke på☺️🧡 Ha en fin uke videre☀️

    3. Elsker at de er lange! Som å se en episode av en serie, fantastisk fint avbrekk. Liker innholdet og at de er så hverdagslige og koselige. God uke videre <3

    4. Jeg pleier aldri å kommentere, men du fortjener å vite hva jeg kjenner på nå. Jeg er mitt oppi en spiseforstyrrelse og alt som hører med. Og når jeg ser vloggene dine, så føler jeg at jeg i noen minutter kjenner på livet gjennom deg. Og jeg får lyst å klare å bli frisk, for du inspirerer virkelig til livet. Hvordan du bare fremmer trening for energi, tilpasser, hvordan du nyter god mat (både sunn og usunn, selv om jeg vet at man ikke bør kategorisere), og bare ja. Om jeg bare blir litt som deg, så tror jeg at livet kan bli skikkelig fint!

    5. Jeg følte bare veldig for å skrive til deg. Jeg elsker vloggene dine, de gir meg rett og slett en veldig positiv livsgnist og samtidig en mer laid back holdning, noe jeg virkelig trenger. For jeg er dessverre en av dem som altfor lenge har hatt et veldig anstrengt forhold til mat og trening. Og for noen år siden måtte jeg slutte å følge deg da jeg fikk følelsen av at jeg trente for lite og heller ikke hadde overskudd til alt. Men etter å ha sett vloggene så gir det meg nå motsatt effekt og får meg til å senke skuldrene mer da du er så laid back, synes å ha et avslappet forhold til mat og i tillegg ser helt utrolig flott ut!! Altså er det mulig å være så fin uten sminke sier jeg🙌Uansett; ville bare si hvor flott du er. Og er så deilig å se normalitet. Og jeg kommer også fra sørlandet, og jeg kjenner igjen væremåte i meg selv, som på en måte er spesiell med sørlandsfolk, noe som er fint. Og vloggene dine gir meg på en måte den bekymringsløse følelsen jeg hadde før. Selv om det også skinner igjennom at du selvfølgelig også har opp og nedtur-dager som alle andre, noe som også er fint å se. Så ville bare med den litt for lange meldingen si tusen takk for at du deler disse vloggene, høydepunkt i mitt sosiale medier-raid😄🙌Ha en kjempefin helg!

      1. Kjære, fine, gode du😭❤️❤️ For en ærlig, litt vond og fantastisk fin kommentar. Denne tar jeg rett inn i hjertet og det at du tør å fortelle meg så ærlig om hvordan du har hatt det, hvordan du opplevde å følge meg før vs nå setter jeg så pris på. Tusen takk🙏🏻 Det er akkurat dette jeg ønsker å dele, og det er dette jeg ønsker at de som følger meg skal sitte igjen med. Gode følelser, balanse, at ting ikke må være ekstremt. Tusen tusen takk for denne kommentaren. Jeg ønsker deg virkelig alt godt❤️ Takk for at du følger meg🙏🏻 god påske til deg😍. Klem fra Maren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg